Het PSV transfertopic

Pascallovic

Well-known member
https://www.vi.nl/nieuws/psv-directeur-gerbrands-legt-uit-we-moesten-nog-verkopen

Een paar dagen voor de competitie nog veel transfers moeten doen. Dat gat van vijf miljoen EL is dus inclusief recettes.
Eigenlijk is het dus gewoon een bende bij PSV als je zelfs na de transfers van Willems, Moreno, Guardado en Propper nog steeds een gat in je begroting hebt. Vraag mij vooral af of ze niet te 'creatief' voor Lozano hebben moeten aanrommelen om hem binnen te halen, waardoor ze nu nog steeds een gat hebben.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ze praten over EL begroting, maar volgens mij werken ze daar nog altijd met en CL begroting, anders is dat gat niet te verklaren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfertopic

Het grote PSV transfertopic

Eigenlijk is het dus gewoon een bende bij PSV als je zelfs na de transfers van Willems, Moreno, Guardado en Propper nog steeds een gat in je begroting hebt. Vraag mij vooral af of ze niet te 'creatief' voor Lozano hebben moeten aanrommelen om hem binnen te halen, waardoor ze nu nog steeds een gat hebben.

Ik denk dat ze beter net als Feyenoord de inzet hadden kunnen verdelen. Voor Lozano schijnen ze net zo diep te zijn gegaan als Ajax voor die Braziliaan van de winterstop. Ajax lijkt echter een iets grotere oorlogskas te hebben dan PSV. Verder hadden ze wellicht van de winterstop al hun verlies moeten nemen en niet Van Ginkel moeten gaan huren en Pr?pper al hadden moeten verkopen aan Zenit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV heeft de afgelopen jaren ook wel hun winsten gemaakt op transfers zonder het volledig aan te wenden. Met name het potje Depay hebben ze lang mee gedaan. Die lijkt nu toch wel op te zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Vakkie had dit allemaal goed kunnen verklaren . Jammer dat hij niet meer onder ons is ..
 

JFK

Well-known member
Eigenlijk is het dus gewoon een bende bij PSV als je zelfs na de transfers van Willems, Moreno, Guardado en Propper nog steeds een gat in je begroting hebt. Vraag mij vooral af of ze niet te 'creatief' voor Lozano hebben moeten aanrommelen om hem binnen te halen, waardoor ze nu nog steeds een gat hebben.

Kan je nagaan als ze l?ter begonnen waren me evalueren. Dan was het leed niet te overzien geweest.
 

Mario

Well-known member
Kan je nagaan als ze l?ter begonnen waren me evalueren. Dan was het leed niet te overzien geweest.

De concurrentie zand in de ogen gestrooid door vlak voor de start van het nieuwe seizoen een kampioenselftal samen te stellen, en geen overbodige Europese wedstrijden te spelen. Brilliante strategie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi h?. Alle supporters en de gehele club hoopt dat ze van De Jong worden verlost.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfertopic

Het grote PSV transfertopic

Dat snap ik. Ik hoop dat hij blijft. Laat hem maar lekker zijn contract uitdienen.
 

JMD

Well-known member
http://www.ed.nl/psv/de-jong-lijkt-...b12839/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Bij een goed bod, strik erom en weg doen. Maakt ook ruimte in het salarishuis.

Maar wie dan wel in de spits?? Lammers lijkt me nog te jong om nu al de 'last' van spits bij PSV te dragen. Locadia heeft aangetoond dat mentaal niet te kunnen (en qua spel laat de 'Messi van de Maandagavond' ook al jaren niet echt zien wat er wel op maandagavonden uitkwam). Iemand zei hier volgens mij om Janssen 1 jaar te huren. Nou ben ik meestal niet zo'n voorstander van huren (want het is eigenlijk het opschuiven van een probleem), maar in dit geval zou dat niet eens zo gek zijn. Weet alleen niet of Janssen wil, of Tottenham dat goed vindt en of we dat kunnen betalen.
 
Bovenaan