Zoet is prima keepertje voor de bank en de Jong is prima pinchhitter.
De vijver is schijnbaar klein, en NL coaches in den vreemden shoppen nu eenmaal graag in de Eredivisie.
Eigenlijk is het dus gewoon een bende bij PSV als je zelfs na de transfers van Willems, Moreno, Guardado en Propper nog steeds een gat in je begroting hebt. Vraag mij vooral af of ze niet te 'creatief' voor Lozano hebben moeten aanrommelen om hem binnen te halen, waardoor ze nu nog steeds een gat hebben.https://www.vi.nl/nieuws/psv-directeur-gerbrands-legt-uit-we-moesten-nog-verkopen
Een paar dagen voor de competitie nog veel transfers moeten doen. Dat gat van vijf miljoen EL is dus inclusief recettes.
Eigenlijk is het dus gewoon een bende bij PSV als je zelfs na de transfers van Willems, Moreno, Guardado en Propper nog steeds een gat in je begroting hebt. Vraag mij vooral af of ze niet te 'creatief' voor Lozano hebben moeten aanrommelen om hem binnen te halen, waardoor ze nu nog steeds een gat hebben.
Ajax heeft gewoon veel meer te besteden. Elk jaar forse winst op transfers.
Vakkie had dit allemaal goed kunnen verklaren . Jammer dat hij niet meer onder ons is ..
De Boer en humor, dat is een goeie.
Eigenlijk is het dus gewoon een bende bij PSV als je zelfs na de transfers van Willems, Moreno, Guardado en Propper nog steeds een gat in je begroting hebt. Vraag mij vooral af of ze niet te 'creatief' voor Lozano hebben moeten aanrommelen om hem binnen te halen, waardoor ze nu nog steeds een gat hebben.
Kan je nagaan als ze l?ter begonnen waren me evalueren. Dan was het leed niet te overzien geweest.
"Luuk is hier nog, maar als er een optie komt voor hem die interessant is, dan kan ik mij voorstellen dat hij daar open voor staat. En dan zullen wij als club ook luisteren en meedenken."
"Wij hopen dat De Jong heel snel opflikkert."
Ik hoop dat hij naar Feyenoord gaat.