Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
PSV gaat zeker nog toeslaan op de markt. Echter, haast is geboden want de spoeling is dun. Misschien moeten van Bommel en Van Nistelrooy de schoenen weer aantrekken. Kunnen ze Locadia en co laten zien hoe het wel moet.
 

Mario

Well-known member
Op zich zou ik er geen moeite mee hebben als ook de Jong en Zoet vertrekken, sterker nog : zet de deur maar wagenwijd open. De vraag is alleen wie en of er wat voor terug komt. PSV had hier al veel eerder aan moeten beginnen. Nu zitten we 3 weken voor de transfer deadline en speel je dus geen Europees voetbal. En Cocu? Tsja ... ik ben benieuwd hoe zwaar zijn stem nog weegt binnen het Eindhovense.
 

Batigoal

Well-known member
Room of Padt haal je voor zo'n 3 miljoen binnen, je huurt Janssen en je laat De Jong en Zoet voor in totaal zo'n 20 miljoen gaan. Prima zaken en je casht er flink mee. Koop je nog een middenvelder en hou je genoeg over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat clubs niet zo stom zijn om daadwerkelijk voor De Jong en Zoet te gaan, maar verstand is deze transferzomer ver te zoeken.
 

Mario

Well-known member
Ik hoop dat clubs niet zo stom zijn om daadwerkelijk voor De Jong en Zoet te gaan, maar verstand is deze transferzomer ver te zoeken.

De vijver is schijnbaar klein, en NL coaches in den vreemden shoppen nu eenmaal graag in de Eredivisie.
 
Bovenaan