Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Excelsior meldt de komst van De Wijs, dus dan zal PSV waarschijnlijk wel Dijks hebben gecontracteerd. Gefeliciteerd heren!
 

De Wolf

Well-known member
PSV en Arsenal hebben overeenstemming bereikt over transfer van oud-Ajacied Donyell Malen naar PSV. De 18-jarige Nederlands jeugdinternational, afkomstig uit de jeugdopleiding van de Amsterdammers, verbond zich vanmiddag voor drie seizoenen aan de club uit Eindhoven.
 

JMD

Well-known member
PSV en Arsenal hebben overeenstemming bereikt over transfer van oud-Ajacied Donyell Malen naar PSV. De 18-jarige Nederlands jeugdinternational, afkomstig uit de jeugdopleiding van de Amsterdammers, verbond zich vanmiddag voor drie seizoenen aan de club uit Eindhoven.
De volgende jeugdspeler die tijdens zijn opleiding vlucht naar Engeland (omdat hij daar als de nieuwe Messi gezien zou worden) en er dan na een aantal jaar achterkomt dat Engelse clubs honderden jongens de kop gek maakt dat ze de nieuwe Messi zijn..

Naar een club die ook niet tegen Bayern M?nchen speelt.
Welke dan wel? Wolves? Past hij goed, zeer beperkte ploeg met allemaal spelers zonder techniek. Past helemaal.
Wordt dan ook wel dunnetjes voorin, want Locadia kon ook vanaf de flanken spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een plottwist met niet Luukinho, maar Locadia die gaat vertrekken.

En Malen, was zoals zovelen een 'groot talent' toen hij Ajax verliet voor Arsenal, maar vanuit Engeland kwamen er erg weinig berichten over hem. Dus ik ben benieuwd waar hij staat in zijn ontwikkeling en of hij ?berhaupt Eredivisie-waardig is.
 

JMD

Well-known member
Wat een plottwist met niet Luukinho, maar Locadia die gaat vertrekken.

En Malen, was zoals zovelen een 'groot talent' toen hij Ajax verliet voor Arsenal, maar vanuit Engeland kwamen er erg weinig berichten over hem. Dus ik ben benieuwd waar hij staat in zijn ontwikkeling en of hij ?berhaupt Eredivisie-waardig is.
Sowieso lopen een hoop spelers die die route hebben genomen een flink stuk ontwikkeling mis. Ben ook benieuwd inderdaad.

En liever dat Jurgen 'ik kan me alleen motiveren tegen Bayern' Locadia vertrekt dan De Jong. Als Luukinho het verongelijkte achter zich laat en gewoon weer zich gaat richten op zichzelf gaat ie er gewoon weer meer dan 20 scoren. Dat zijn aantallen waar de Messi van de Maandagavond alleen maar van kan dromen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Arsenal hem laat gaan zonder huurconstructies, dan is hij misschien wel van het niveau Sanogo of hoe heet die Fransoos die jullie hadden? Bij Ajax en in Engeland is alles en iedereen een supertalent. Ik begrijp dat hij in eerste instantie bij Jong PSV aansluit.
 

JMD

Well-known member
Als Arsenal hem laat gaan zonder huurconstructies, dan is hij misschien wel van het niveau Sanogo of hoe heet die Fransoos die jullie hadden? Bij Ajax en in Engeland is alles en iedereen een supertalent. Ik begrijp dat hij in eerste instantie bij Jong PSV aansluit.

Isimat bedoel je. Denk verder idd dat je gelijk hebt, als Arsenal hem laat gaan (en dan is Arsenal nog een club die dankzij Wenger jeugd de kans geeft) dan is het geen topper. Als het een vleugelspeler is krijgt hij wel kansen natuurlijk, die heeft Brenet voor zich...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het PSV transfertopic

Ik reageerde op Batigoal wat betreft Sanogo/Sanogoal. Zelfs die verhuurde ze eerst een paar keer.
 

Batigoal

Well-known member
PSV gaat op de valreep wellicht toch nog een linksback halen: ze willen Lumor met een moeilijke achternaam van het Portugese Portimonense. Vorig jaar was Lumor ??n van de speler die in de winterstop kwam om 1860 M?nchen te redden en wat verdacht veel leek op een Portugese zaakwaarnemer die een groot deel van zijn inboedel in M?nchen wilde stallen. Dan verwacht ik dat PSV Lumor slechts kan huren.
 
Bovenaan