Pascallovic
Well-known member
Welke beweging was er dan?Onzin, er was wel beweging. Alleen wil de derde partij ( nog? ) niet te veel bewegen. Het lijkt me niet dat een club hun lijstje aan derden bekend gaat maken.
Welke beweging was er dan?Onzin, er was wel beweging. Alleen wil de derde partij ( nog? ) niet te veel bewegen. Het lijkt me niet dat een club hun lijstje aan derden bekend gaat maken.
Dat HSV in bespreking was met een andere verdediger en dat goed leek te gaan.Welke beweging was er dan?
Het is maar wat je beweging noemt.Dat HSV in bespreking was met een andere verdediger en dat goed leek te gaan.
Ik heb hem niet zo vaak zien spelen, maar wat ik gezien heb kan hij een bal afpakken, is redelijk snel maar kan ook lui zijn.Is die Santos sowieso wat gevegt?
Er is beweging. Net als Maher die nu inmiddels al 3 transferperiodes op rij niet definitief wegkomt. Maar er is ook nu zogenaamd interesse van Spaanse en Portugese clubs. Die Ritzmaier komen ze ook al 2 jaar niet vanaf.PSV schakelt rustig over naar plan B en C:
http://www.ed.nl/nederlands-voetbal/crisisberaad-bij-psv-over-noodverband~ad1781b9/
Volgens the Mirror heeft Wolves 11 miljoen euro op Locadia geboden en wil PSV vervolgens Gabri?l Barbosa van Inter huren.
Volgens the Mirror heeft Wolves 11 miljoen euro op Locadia geboden en wil PSV vervolgens Gabri?l Barbosa van Inter huren.
11 miljoen voor Locadia. Die Britten zijn gek. Strik erom en weg doen.
Misschien willen ze ook Brenet voor veel te veel geld overnemen.
Dikke kans. In Engeland zijn ze in vrijwel iedereen ge?nteresseerd.
We hebben ook nog de Jong en Zoet in de aanbieding ...