Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

Eef de Kip

Well-known member
IK zit er vanaf vrijdag voor een fietsweekendje (in bocholtz) met de mannen maar ik vrees dat we het slechtste weekend hebben uitgekozen.
 

Joost

Well-known member
IK zit er vanaf vrijdag voor een fietsweekendje (in bocholtz) met de mannen maar ik vrees dat we het slechtste weekend hebben uitgekozen.

Wel mazzel dat ze een maand of twee geleden het asfalt tussen Orsbach en Bocholtz hebben vernieuwd. Dat was zo slecht, daarbij vergeleken zijn de wegen in Wallonie fantastisch.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wel mazzel dat ze een maand of twee geleden het asfalt tussen Orsbach en Bocholtz hebben vernieuwd. Dat was zo slecht, daarbij vergeleken zijn de wegen in Wallonie fantastisch.
We gaan een lus van de AGR rijden dus ik denk niet dat we in de buurt van Aken terecht komen
 

Joost

Well-known member
We gaan een lus van de AGR rijden dus ik denk niet dat we in de buurt van Aken terecht komen

Er zijn zoveel leukere routes dan dat gestuiter langs provinciale wegen met die AGR lussen.

Maar je zult sowieso terug naar de plek van overnachting moeten. Via Orsbach is mijn favoriete manier om op het plateau van Bocholtz te komen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ok, ja mijn idee maar vorig jaar gingen we gewoon op de bonnenfooi en dat beviel een paar niet dus dachten we nu maar een gepeilde route te pakken, dat laatste zal ik onthouden, thnks.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb 3 weken geleden een groot gedeelte van lus 2 gedaan. Is prima te doen. Geen gestuiter langs provinciale wegen gezien.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou wil ik best stoppen met die flauwe "Limburg is toch Duitsland" grappen maar zo wordt het me wel erg moeilijk gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan