Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

zwammy

Well-known member
Niets aan toe te voegen, Roermond is echt mooi inderdaad. De outlet is ook prima maar dan lekker door de weeks heengaan. En daarna wandel je zo de binnenstad in.
 

Joost

Well-known member
Banshee, je vergeet wel even dat er in Maasmechelen ook een Outlet ligt van dezelfde firma.

Maar zoals je aangeeft is omgeving Roermond prima. De stad zelf vind ik geen aanrader als woonstad, de gemeente is vooral gericht op toeristen en zet het belang van bewoners pas daarachter.
 

Wigboldus

Well-known member
Succes naar de zoektocht. Stadjes als Meppel of Dalfsen kan ik je best aanbevelen, of Ommen of Hattem ofzo. Mooie natuur in de buurt en ook genoeg voorzieningen. Verder zit je nog relatief centraal in het land.
 

Janssen

Well-known member
Roermond, mwah. Zuid-Limburg is qua omgeving honderd keer mooier dan Midden en Moord Limburg natuurlijk.
 

Shayman

New member
Klopt ik zit daar nu ook naar te kijken. Ik kwam ook leuke dingen in Winterswijk tegen.
Als je van veel reistijd houdt is dat ideaal; dat is qua bereikbaarheid echt middle of nowhere. De grotere steden Arnhem en Enschede is al bijna een uur rijden en dan zit je nog steeds bij de grens te klooien.
 

Hankie

Well-known member
Als je van veel reistijd houdt is dat ideaal; dat is qua bereikbaarheid echt middle of nowhere. De grotere steden Arnhem en Enschede is al bijna een uur rijden en dan zit je nog steeds bij de grens te klooien.
Ja klopt maar stond een super mooi huis. Ik ga van hot naar her met zoeken.

Iemand ervaring met Gennep?

Dalfsen staat trouwens op nummer 1 als bestemming.
 
Bovenaan