Het Oranje-tintje van dit EK: Hup Team Kuipers!!!!

Pascallovic

Well-known member
Zo'n ding maken voor een scheidsrechter die gewoon een zwak seizoen heeft gefloten. Weg met team Kuipers, laat hem lekker FC Twente achterna na gaan of zo.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kijken jullie wel?
3 gele kaarten voor ietsjes aan de arm trekken. Vond ik alle drie keer erg zwaar.
Zwakke scheids hoor.
 

Pascallovic

Well-known member
Nee hoor. Kritisch volger, maar voor mijn Oranje-gevoel op dit EK een beetje voor Bjorn.
Hoe kun je uberhaubt voor een scheidsrechter zijn, als troost omdat je elftal niet gekwalificeerd is. Dan ook nog vragen of we wel kijken. We kijken heus wel hoor, maar dat hadden we ook zonder de aanwezigheid van meneer Kuipers gedaan.
 

JMD

Well-known member
Kuipers is overigens nog altijd niet ingedeeld. De hele eerste speelronde krijgt hij geen duel. Ook de eerste duels in de tweede speelronde is hij nog vrij.
Denk dat ze die toppers gewoon iets later in het toernooi inzetten.

Nee hoor. Er zijn 12 scheidsrechters, dus duurt het tot duel 12 voordat iedereen is ingezet. Duitsland - Polen was duel 12, elke scheids heeft nu 1x gefloten. Zo zal elke scheidsrechter ook nog een 2e groepsduel fluiten. Daarna is pas meer te zeggen over eventuele latere inzet in kwart/halve/finale
 

Forza AZ

Well-known member
Nee hoor. Er zijn 12 scheidsrechters, dus duurt het tot duel 12 voordat iedereen is ingezet. Duitsland - Polen was duel 12, elke scheids heeft nu 1x gefloten. Zo zal elke scheidsrechter ook nog een 2e groepsduel fluiten. Daarna is pas meer te zeggen over eventuele latere inzet in kwart/halve/finale
Duitsland-Polen was al de 18e wedstrijd. Maar er zijn ook 18 scheidsrechters, dus je punt klopt wel. Alle scheidsrechters zullen 2 groepswedstrijden fluiten.
 

JMD

Well-known member
Duitsland-Polen was al de 18e wedstrijd. Maar er zijn ook 18 scheidsrechters, dus je punt klopt wel. Alle scheidsrechters zullen 2 groepswedstrijden fluiten.

Oeps... Ik bedoelde idd te zeggen dat nu pas elke scheids een duel heeft gefloten, dus dat het 'gezeur' van Kuipers heeft nog geen duel gehad gewoon veel te vroeg was.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb een beetje het idee dat Kuipers iets meer voor de Kroaten is, maar die natrappende Spanjaard laat hij dan wel weer staan.
Noemen ze dat geen 'marchanderen' ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb een beetje het idee dat Kuipers iets meer voor de Kroaten is, maar die natrappende Spanjaard laat hij dan wel weer staan.
Noemen ze dat geen 'marchanderen' ?

Als een ware Tukker zal hij de spiegel wel hebben afgeplakt in de kleedkamer en op zijn hotelkamer.
 
Bovenaan