Het Oranje-tintje van dit EK: Hup Team Kuipers!!!!

De Groene Scout

Well-known member
Voor William Collum uit Schotland, de Roemeen Ovidiu Hategan, de Russische scheidsrechter Sergey Karasev, Pavel Kr?lovec uit Tsjechi?, de Noor Svein Moen en de Franse leidsman Cl?ment Turpin zit het EK erop.
 

willy

Active member
Eriksson voor de finale, behalve als Itali? eruit vliegt tegen Spanje.
Dan zal die Italiaan de finale wel krijgen.
 

de waan

Well-known member
Voor William Collum uit Schotland, de Roemeen Ovidiu Hategan, de Russische scheidsrechter Sergey Karasev, Pavel Kr?lovec uit Tsjechi?, de Noor Svein Moen en de Franse leidsman Cl?ment Turpin zit het EK erop.

Je bedoelt waarschijnlijk Team Collum, Team Hategan, Team Karasev, Team Kr?lovec, Team Moen en Team Turpin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Staat met een been dus al over de grens met Belgi? op weg naar huis.
 

de waan

Well-known member
Jammer, een goed team moet je niet uit elkaar gaan halen. Die vijfde en zesde man kan er dan ook nog wel bij.
 

De Groene Scout

Well-known member
Team Kuipers zit bij de laatste 8!!!!:duim:
Turk C?neyt ?akir, de Spanjaard Carlos Velasco Carballo en de Engelsman Martin Atkinson zijn naar huis gestuurd.
 

JMD

Well-known member
Haha, die fout moet echt al meteen exit zijn. Knap dat de uefa dat mooi negeert.

Welke fout?? Dat van te vroeg uitlopen van die Kroaat? Ja, dat was fout ja, maar ik zie zelden dat zo'n penalty wordt overgenomen daarom.

IK hou het nog steeds op Rizzoli voor de finale, dus hopen dat Itali? ver komt, dan heeft Kuipers een kans. :)
 

Pascallovic

Well-known member
Welke fout?? Dat van te vroeg uitlopen van die Kroaat? Ja, dat was fout ja, maar ik zie zelden dat zo'n penalty wordt overgenomen daarom.

IK hou het nog steeds op Rizzoli voor de finale, dus hopen dat Itali? ver komt, dan heeft Kuipers een kans. :)
Het te vroeg uitlopen van die Kroaat was een fout, de penalty zelf was een fout en Morata geen kaart geven (was wellicht zelfs rood) was een fout.
 

zwammy

Well-known member
Er is een verschil tussen een half metertje naar voren en bekant de bal al wegschieten voordat Ramos schiet. Sowieso 3 grote fouten waarbij een ieder normaal denkend mens wel inziet dat het dan einde toernooi moet zijn.
 
Bovenaan