Het kampioensduel PSV - SC Heerenveen

Het kampioensduel PSV - SC Heerenveen

  • Met een glanzende overwinning

    Stemmen: 14 73,7%
  • Zondag omdat Ajax punten verspeelt

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ze moeten nog even wachten

    Stemmen: 5 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Ik ben er geboren, maar een echte Fries ben ik niet. Praat ook geen Fries.
De FC Groningen haat zit ook meer aan de kant van SC Heerenveen.
 

Eresd?g?

Banned
PSV gaat natuurlijk winnen van Heerenveen. Het is dan ook niet de vraag of ze winnen maar met hoeveel ze winnen. Keeper van Heerenveen is twijfelgeval voor morgenavond. Daarnaast nog wat andere kleine pijntjes bij Heerenveen, oa ook van Aken.
 

Janssen

Well-known member
Met Heerenveen kun je gewoon handjeklap doen toch? In Rotterdam hebben ze het nummer nog wel.
 

De Wolf

Well-known member
Het is natuurlijk wel een reden om van PSV te winnen. Tenslotte is er een kleine kans aanwezig dat Feyenoord Europees geschorst wordt waardoor de 4e plek rechtstreeks Europees oplevert.
 

Max

Administrator
Forumleiding
SC Heerenveen heeft in tegenstelling tot het handje klap tegen Feyenoord dit keer niets aan een nederlaag. Maar goed, SC Heerenveen stelt meestal zo ver buitenhuis niet veel voor.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben er geboren, maar een echte Fries ben ik niet. Praat ook geen Fries.
De FC Groningen haat zit ook meer aan de kant van SC Heerenveen.

Er is sowieso weinig tot geen haat uit Friesland naar (FC) Groningen volgens mij. Andersom is die er volgens mij meer. De aversie tegen Heerenveen komt volgens vooral voort uit de tijd dat Heerenveen zich de trots van het Noorden ging noemen toen Groningen gedegradeerd was. Om Cambuur zullen ze zich in Groningen waarschijnlijk nooit zo druk gemaakt hebben. Behalve in 1998 dan.:D

Maar goed, on topic maar weer.
 

vakx2.0

Banned
Er schijnt ergens in het centrum van Eindhoven een kroegje te zijn waar ze de wedstrijd uitzenden.
Misschien toch eens gaan kijken daar.

M'n meest favoriete club tegen m'n minst favoriete club... prachtig affiche.
 

Mario

Well-known member
Er schijnt ergens in het centrum van Eindhoven een kroegje te zijn waar ze de wedstrijd uitzenden.
Misschien toch eens gaan kijken daar.

M'n meest favoriete club tegen m'n minst favoriete club... prachtig affiche.

Spelen we tegen Ajax?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat zou het heerlijk zijn om die feestvreugde even te verstieren. Alles is al in kannen en kruiken volgens de media. Lekker counteren naar een prachtige 2-3 zege.

HUP SCH!

Heja Simon Thern, Hup Samba Sam!
 

vakx2.0

Banned
Je hebt nou eenmaal mensen die graag feestjes bouwen.
En mensen die graag feestjes verknallen.

Zie daar het verschil tussen Brabant en Friesland. ;-)

Seriously... natuurlijk ben je voor je club. No hard feelings. Hopelijk doen die 20 kratjes die deze week werden afgegeven hun werk...
 

Maasveld

Well-known member
Je hebt nou eenmaal mensen die graag feestjes bouwen.
En mensen die graag feestjes verknallen.

Zie daar het verschil tussen Brabant en Friesland. ;-)

Seriously... natuurlijk ben je voor je club. No hard feelings. Hopelijk doen die 20 kratjes die deze week werden afgegeven hun werk...
Vanuit de Arena is een complete vrachtwagen Amstel richting Heerenveen gestuurd, dus die 10 kratjes zullen geen soelaas bieden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geef mij maar liever vijf kratten Amstel dan twintig kratten Bavaria.
 

Shayman

New member
Geef mij maar liever vijf kratten Amstel dan twintig kratten Bavaria.
Hou toch op over de discussie over Nederlands pils; bij een graad of 2-3 smaakt het allemaal hetzelfde en niet eens erg lekker maar het werkt. Enige uitzondering is Grolsch (en vroeger Oranjeboom) want dat smaakt wel net zo maar dan heb je de volgende ochtend gehamer in het dak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bavaria is het vooral dat ik er vaak koppijn van krijg. Na een paar bier wen je wel aan de smaak. Van Grolsch krijg ik ten opzichte van andere biertjes snel een droge mond. Behoudens de droge mond en koppijn is het qua smaak allemaal niet spannend nee.
 
Bovenaan