Het kampioensduel PSV - SC Heerenveen

Het kampioensduel PSV - SC Heerenveen

  • Met een glanzende overwinning

    Stemmen: 14 73,7%
  • Zondag omdat Ajax punten verspeelt

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ze moeten nog even wachten

    Stemmen: 5 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Het gaat eigenlijk hoofdzakelijk hierom

426x282_kampioenschap17.jpg


Willy van der Kuylen zal de schaal uitreiken (wanneer PSV zaterdag kampioen wordt)

Voor de liefhebbers nog wat statistieken

Eerste PSV - Heerenveen in 1948 werd 2-4
Vorig seizoen werd het 1-1
Het heenduel in Heerenveen verloor PSV met 1-0
Anderhalf jaar geleden won PSV voor het laatst van Heerenveen en wel met 5-1. Dit is samen met de edities in 1996 en 2012 de grootste overwinning op Heerenveen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lucky PSV, Bavaria heeft de 10 kratten die Joey van den Berg vroeg inmiddels bezorgd, dus Heerenveen laat jullie winnen
 

De Wolf

Well-known member
Sorry, maar voor iemand die een beetje Cambuur is blijft het toch lastig om Heerenveen te hupsen. Bovendien laat PSV maar lekker kampioen worden. Wij kunnen ze toch niet meer inhalen.
 

vakx2.0

Banned
Die andere Friese club heeft ons wel eens pootje gelicht tijdens een feestelijke wedstrijd (100 jaar PSV). Ben toch wat iebelig wat zaterdag betreft... niet te vertrouwen die Heerenveners. Maar laten we met de borst vooruit, de kin omhoog en de bavaria op tafel van het beste uitgaan... KAMPIOENEN... and it's about fucking time!
 

JMD

Well-known member
Zaterdag naar dit duel. Heb er zin in.

Kampioensduels zijn vaak slecht en er zit vaak veel druk op. In 2001 was dat niet het geval, toen werd het 3-0 tegen Heerenveen en stond PSV voor de 16e keer met de Schaal omhoog.
Laat het nu ook maar een eenvoudige zege worden, maar dat zal wel niet.

2-1
 

Mario

Well-known member
We winnen natuurlijk, en anders wachten we gewoon tot zondagmiddag als NAC van Ajax wint.

Ik ben trouwens gewoon thuis, en heb de tv zaterdagavond al gereserveerd ...
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Lucky PSV, Bavaria heeft de 10 kratten die Joey van den Berg vroeg inmiddels bezorgd, dus Heerenveen laat jullie winnen

Ook sneu, word je na 7 jaar misschien weer kampioen, moet je je titel inleveren wegens omkoping.

Hup Heerenveen!
 

De Wolf

Well-known member
Ook sneu, word je na 7 jaar misschien weer kampioen, moet je je titel inleveren wegens omkoping.

Hup Heerenveen!

En dan roep je dat Cambuur je tweede club is. PSV wordt toch wel kampioen dus dan maakt een weekje eerder of later ook niet meer uit.
 

Abubakari

Well-known member
En dan roep je dat Cambuur je tweede club is. PSV wordt toch wel kampioen dus dan maakt een weekje eerder of later ook niet meer uit.

Ik ben dan ook geen Liwwadder he? Ik noem Heerenveen ook nooit DKV, heb geen hekel aan ze, alleen hoop ik dat ze bij de Friese derby verliezen, verder niks tegen Heerenveen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik kom ook niet uit Leeuwarden, maar ondanks dat heb ik ook een gruwelijke hekel aan Heerenveen.
 

De Wolf

Well-known member
Het zijn nou net die twee ene clubjes waar ik PSV een overwinning op gun.

Overigens aan FC Groningen heb ik weer geen hekel. Dan ben ik toch een rare Fries.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Friezen zijn dwars, dus wat dat betreft past het een Fries om dan weer dwars geen hekel te hebben aan FC Groningen.
 
Bovenaan