Uiteindelijk kun je natuurlijk bij elke middenvelder wel een reden vinden waarom ze overbodig zijn of niet voldoen. Maar zolang je er nog 3 van dat soort types als Hiljemark, Schaars en Ritzmaier onder contract hebt staan zou ik wachten met een volgende middenvelder helemaal voor de breedte. Ik denk ook dat je meer aan Propper hebt als vervanger van Wijnaldum.
Hiljemark en Ritzmaier is waarschijnlijk figuurlijk al afstand van genomen want daar zal genoeg belangstelling voor bestaan Hiljemark onderkant Bundesliga en Ritzmaier een leuke club als PEC of Cambuur en Schaars staat volgens mij aardig te cashen zonder toekomst dus ik denk nog een paar jaartjes zandbak.
Breedteaankoop was inderdaad geen beste woordkeuze maar 2 van de 3 zijn ze al klaar mee (aangegeven) en die 3e verwacht ik niks meer van en dan is het wel smal.
Guardado, Maher, Wijnaldum/Pr?pper en Hendrix (ook eigenlijk verdediger) plus wat jonge gasten waar wel wat tussen zit maar niet als directe aanwinst en dat is wel heel weinig vind ik en totaal niet te vergelijken met bijv. Ajax maar ze ongeveer 10 gelijkwaardige basisspelers hebben met daarachter nog de jonge gassies.