Het grote PSV nieuws topic

stc

Well-known member
Het vertrek kan 2 dingen betekenen. Of PSV stort nu helemaal in elkaar. Of ze sluiten het seizoen nu goed af met 1ste plaats (wat niet gaat gebeuren).

Van Nistelrooy zou een goede vervanger zijn, maar misschien komt dit te vroeg om volgend seizoen al trainer te worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Van Nistelrooy moet je nog niet doen. Zou Cocu als tussenpaus niet een idee zijn
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tenzij ze bij PSV weer fancy willen gaan doen met een zogenaamde toptrainer uit het buitenland, lijkt het me dat Henk Fraser de meest voor de hand liggende kandidaat is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tenzij ze bij PSV weer fancy willen gaan doen met een zogenaamde toptrainer uit het buitenland, lijkt het me dat Henk Fraser de meest voor de hand liggende kandidaat is.

Lijkt mij ook de meest logische kandidaat. Ze zouden naast de pseudo buitenlandse toptrainer ook nog voor een volgende Duitser kunnen gaan met Letsch. Slaat wel iets minder onzin uit voor de camera.
 

Maasveld

Well-known member
Van Nistelrooy moet je nog niet doen. Zou Cocu als tussenpaus niet een idee zijn
Ik zou voor Arne Slot gaan, die heeft dir seizoen toch wel bewezen een stapje hoger aan te kunnen. Wanneer hij over 2 jaar dan naar Ajax gaat is Baardmans wel klaar voor het 1ste.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
PSV - Maccabi begint om 18.45 ipv 21.00. PSV had het verzoek gedaan voor vervroeging van het duel omdat anders de supporters in de rust het stadion hadden moeten verlaten. De UEFA heeft de wijziging toegestaan.
 
Bovenaan