Damn, vanaf volgend seizoen niet meer lachen om PSV.Schmidt stopt. Lijkt mij een mooi klusje voor Fräser.
Als assistent van van Nistelrooij?Schmidt stopt. Lijkt mij een mooi klusje voor Fräser.
Net nu de zilvervloot binnen vaart?Schmidt stopt. Lijkt mij een mooi klusje voor Fräser.
Dat is een idee. Hij is vrij op het moment.Van Nistelrooy moet je nog niet doen. Zou Cocu als tussenpaus niet een idee zijn
Tenzij ze bij PSV weer fancy willen gaan doen met een zogenaamde toptrainer uit het buitenland, lijkt het me dat Henk Fraser de meest voor de hand liggende kandidaat is.
Die volgt Louis op.Koeman is ook beschikbaar, maar die wil altijd een treinkaartje.
Fraser toch?Die volgt Louis op.
Ik zou voor Arne Slot gaan, die heeft dir seizoen toch wel bewezen een stapje hoger aan te kunnen. Wanneer hij over 2 jaar dan naar Ajax gaat is Baardmans wel klaar voor het 1ste.Van Nistelrooy moet je nog niet doen. Zou Cocu als tussenpaus niet een idee zijn
Nee, die komt naar Feyenoord omdat Slot naar PSV vertrekt...Gert Jan Verbeek is gepolst met Kevin Hofland als assistent.