Het grote PSV nieuws topic

Mario

Well-known member
Zware knieblessure voor Romero, einde seizoen. Het zit ''m ook allemaal niet mee. Best wel triest voor die jongen...
 

gevegt

Well-known member
Was hij er net mentaal ook weer bovenop, krijgt hij weer een zware tegenslag.
Hopelijk komt hij nog een keer terug, want talent heeft hij in overvloed.
 

JMD

Well-known member
Hij schijnt heel goed te zijn, alleen had hij eerst last van heimwee enz, en lukte het niet. Ging afgelopen seizoen terug naar Argentinië en kwam (volgens de berichten) herboren terug... Was idd ook heel benieuwd naar dit seizoen.

Balen voor PSV, maar natuurlijk veel meer voor hem...
 

Atreides

Well-known member
Teze mag vanavond niet spelen, maar kán wel trainen.

Schiet mij maar lek. Al klaag ik niet als Teze per ongeluk de gehele PSV-selectie besmet.
 

Unregistere

Well-known member
KNVB is juist veel lakser dan de meeste clubs, was de kritiek die Feyenoord-arts Van Eijck onlangs spuide in een interview in VI. Hij vindt de 72 uur quarantaine na een besmetting veel te kort, bij Feyenoord ga je gelijk 10 dagen in afzondering als besmette speler.
 

Atreides

Well-known member
KNVB is juist veel lakser dan de meeste clubs, was de kritiek die Feyenoord-arts Van Eijck onlangs spuide in een interview in VI. Hij vindt de 72 uur quarantaine na een besmetting veel te kort, bij Feyenoord ga je gelijk 10 dagen in afzondering als besmette speler.

Je zou zeggen dat die 10-dagen beter aansluit bij 'de echte mensenwereld' waar tot voor kort zelfs 14-dagen isolatie gelden.
 

stc

Well-known member
KNVB is juist veel lakser dan de meeste clubs, was de kritiek die Feyenoord-arts Van Eijck onlangs spuide in een interview in VI. Hij vindt de 72 uur quarantaine na een besmetting veel te kort, bij Feyenoord ga je gelijk 10 dagen in afzondering als besmette speler.

Als ik het goed heb begrepen, is het besluit om Teze niet mee te laten spelen in overleg genomen met de KNVB daar Teze niet aan de eisen voldoet om een wedstrijd te spelen.
Ik vraag mij dan af wat de eisen zijn om een wedstrijd te kunnen spelen nadat je ongeveer 10 dagen niet heb getraind. Teze was positief getest op 8 oktober en heeft geloof ik vandaag weer meegetraind.

 

Atreides

Well-known member
Jij mag wat mij betreft ook een ziekte krijgen waaraan je dood kunt gaan.

Okay. Ergens snap ik je punt wel.

Anderzijds is de kans dat gezonde jonge mensen, laat staan gezonde topsporters zonder onderliggend lijden (zoals voor zover mijn kennis strekt de gehele PSV-selectie) die supergezond levenserieus letsel ondervinden van Covid vrijwel 0.
 

gevegt

Well-known member
Okay. Ergens snap ik je punt wel.

Anderzijds is de kans dat gezonde jonge mensen, laat staan gezonde topsporters zonder onderliggend lijden (zoals voor zover mijn kennis strekt de gehele PSV-selectie) die supergezond levenserieus letsel ondervinden van Covid vrijwel 0.
Je snapt mijn punt dus helemaal niet.
Jonge mensen kunnen, zonder het te weten, andere zwakkere mensen besmetten. Daar loert de dood.
 

Atreides

Well-known member
Y
Je snapt mijn punt dus helemaal niet.
Jonge mensen kunnen, zonder het te weten, andere zwakkere mensen besmetten. Daar loert de dood.

Ik verwacht persoonlijk dat alle mogelijke voorzorgsmaatregelen en meer op dat gebied worden ingeruimd. Zeker onder belachelijk riant betaalde spelers met een part-time job.

Voor de rest een terecht en goed punt.
 

SanMark.

Well-known member
Okay. Ergens snap ik je punt wel.

Anderzijds is de kans dat gezonde jonge mensen, laat staan gezonde topsporters zonder onderliggend lijden (zoals voor zover mijn kennis strekt de gehele PSV-selectie) die supergezond levenserieus letsel ondervinden van Covid vrijwel 0.
Ook al word je er niet serieus ziek van , je kan een leven lang last van je longen houden.
 

stc

Well-known member
Rosario, Gakpo en Delanghe zijn ook positief getest op Corona. Die missen sowieso Grenada van morgen en ik denk ook de wedstrijden van zondag en volgende week. Daarnaast zijn ook 2 stafleden positief getest op Coronia. Alleen ik weet niet wie deze 2 zijn. Van Teze en Zahavi is het nog onbekend wanneer ze weer meedoen.

 
Bovenaan