Teze mag vanavond niet spelen, maar kán wel trainen.
Schiet mij maar lek. Al klaag ik niet als Teze per ongeluk de gehele PSV-selectie besmet.
KNVB is juist veel lakser dan de meeste clubs, was de kritiek die Feyenoord-arts Van Eijck onlangs spuide in een interview in VI. Hij vindt de 72 uur quarantaine na een besmetting veel te kort, bij Feyenoord ga je gelijk 10 dagen in afzondering als besmette speler.
Jij mag wat mij betreft ook een ziekte krijgen waaraan je dood kunt gaan.Teze mag vanavond niet spelen, maar kán wel trainen.
Schiet mij maar lek. Al klaag ik niet als Teze per ongeluk de gehele PSV-selectie besmet.
KNVB is juist veel lakser dan de meeste clubs, was de kritiek die Feyenoord-arts Van Eijck onlangs spuide in een interview in VI. Hij vindt de 72 uur quarantaine na een besmetting veel te kort, bij Feyenoord ga je gelijk 10 dagen in afzondering als besmette speler.
Jij mag wat mij betreft ook een ziekte krijgen waaraan je dood kunt gaan.
Je snapt mijn punt dus helemaal niet.Okay. Ergens snap ik je punt wel.
Anderzijds is de kans dat gezonde jonge mensen, laat staan gezonde topsporters zonder onderliggend lijden (zoals voor zover mijn kennis strekt de gehele PSV-selectie) die supergezond levenserieus letsel ondervinden van Covid vrijwel 0.
Je snapt mijn punt dus helemaal niet.
Jonge mensen kunnen, zonder het te weten, andere zwakkere mensen besmetten. Daar loert de dood.
Dom lullen is een kunst die je aardig goed beheerst.Y
Ik verwacht persoonlijk dat alle mogelijke voorzorgsmaatregelen en meer op dat gebied worden ingeruimd. Zeker onder belachelijk riant betaalde spelers met een part-time job.
Ook al word je er niet serieus ziek van , je kan een leven lang last van je longen houden.Okay. Ergens snap ik je punt wel.
Anderzijds is de kans dat gezonde jonge mensen, laat staan gezonde topsporters zonder onderliggend lijden (zoals voor zover mijn kennis strekt de gehele PSV-selectie) die supergezond levenserieus letsel ondervinden van Covid vrijwel 0.
Hou er maar over op. Of hij begrijpt de impact niet, of hij wilde op zijn manier zijn afkeer over PSV uiten.Ook al word je er niet serieus ziek van , je kan een leven lang last van je longen houden.