Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Ruud Brood is in beeld om de nieuwe assistent te worden.
NEC heeft woensdagavond het vertrek van Ruud Brood bevestigd. De trainer van PSV kan nu in Eindhoven terecht om daar de rechterhand van Phillip Cocu te worden.
Brood heeft zelf de afkoop van zijn contract betaald, waardoor voor hem de weg vrij ligt naar PSV 1.
 

zwammy

Well-known member
Het laat wel zien dat hij echt wilt aangezien hijzelf zijn contract afkoopt bij NEC. Volgens mij was hij naar NAC gekomen als wij Maaskant niet hadden.
 

SanMark.

Well-known member
Het laat wel zien dat hij echt wilt aangezien hijzelf zijn contract afkoopt bij NEC. Volgens mij was hij naar NAC gekomen als wij Maaskant niet hadden.

Maar ik ben benieuwd waaruit blijkt dat hij volgens Mario een goede aanvulling is op de staf die er nu zit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie het ook niet direct. Spijkerman blijkt echter ook nuttig voor Ajax, terwijl hij ook niet echt hoog stond aangeschreven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alleen die veel scorende speler met die moeilijke naam die zal op het lijstje staan bij PSV als een mogelijke kandidaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Die zal op alle lijstjes van de subtop tot top wel staan. Al zal hij op de lijstjes van Ajax en PSV niet heel erg hoog staan.
 

stc

Well-known member
Interessante keuze als Brood assistent trainer wordt van PSV. Heeft wel ervaring als trainer. Had eerder verwacht dat Kalezic assistent zou worden bij het eerste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan