Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vakx2.0

Banned
So what... ze hebben het verdiend. Lekker even los gaan, en dan natuurlijk ook nog even winnen van ADO om met een bulktotaal van competititiepunten te eindigen.

En dan Propper kopen. Just in case.
 

Batigoal

Well-known member
Met het oog op de Champions League kun je sowieso liever Pr?pper op de bank hebben dat Ritzmaier.
 

SanMark.

Well-known member
Je zit er weer eens helemaal naast.
Dat wist je waarschijnlijk zelf ook wel. Je antipathie jegens PSV speelt je weer eens parten.

Of het nu op kosten van de club is of op kosten van de sponsors dat maakt bij een club als PSV toch niet uit in een kampioensjaar ?

Bij een amateurclub zou je er vraagtekens bij kunnen zetten.
 

gevegt

Well-known member
Of het nu op kosten van de club is of op kosten van de sponsors dat maakt bij een club als PSV toch niet uit in een kampioensjaar ?

Bij een amateurclub zou je er vraagtekens bij kunnen zetten.

Mij niet zo erg, wat ik wel kan waarderen is dat ze met z'n allen het kampioenschap nog een keer willen vieren voordat iedereen uitvliegt.
Het enige waarom ik er nog even op wilde wijzen dat alles uit eigen zak betaalt wordt, is het gezuig van enkele leden uit de wereld te helpen.
 

SanMark.

Well-known member
Mij niet zo erg, wat ik wel kan waarderen is dat ze met z'n allen het kampioenschap nog een keer willen vieren voordat iedereen uitvliegt.
Het enige waarom ik er nog even op wilde wijzen dat alles uit eigen zak betaalt wordt, is het gezuig van enkele leden uit de wereld te helpen.


Nou het lijkt mij sterk dat ze het zelf zouden betalen. Het zou me zelfs zeer verbazen als het zo zou zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dan ben je wel erg na?ef als je echt gelooft dat het uit eigen zak komt. Misschien dat ze het voorschieten.
 

zwammy

Well-known member
Je zal je maar ergens druk over moeten maken.

De gemeente Eindhoven betaalt natuurlijk.
 

zwammy

Well-known member
Dat weet jij niet want jij hebt geen brief binnengehad voor extra belasting afdragen. Maar heb het er graag voor over, liever hieraan dan aan kickboxlessen voor kansloze jeugd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat weet jij niet want jij hebt geen brief binnengehad voor extra belasting afdragen. Maar heb het er graag voor over, liever hieraan dan aan kickboxlessen voor kansloze jeugd.

Je hebt er ook een gezellig feestje voor terug gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan