Lekker in de JL ballen dan maar... Sukkeltje.
PSV-ers zijn wel de laatste die het woord gefrustreerd mogen gebruiken na de transfer van Bazoer naar Ajax.
Ik vind het jammer dat hij voor PSV kiest inderdaad en denk dat de kans groter was geweest om bij Heerenveen minuten te maken inderdaad. Doodzonde, maar zo werkt het tegenwoordig in voetballand.
En over gefrustreerd zijn gesproken... Ik hoef de namen Labyad, Aissati en Bakkali hier niet te noemen toch?
Ja daar heb ik me ook meermeels over beklaagd net als al de andere PSV-fans hier... De acties van 1 enkeling projecteren op een groep is wel vrij goedkoop vind je zelf ook niet? Die jongen had gewoon groot gelijk want hij zag zelf ook wel dat hij nooit beter zou worden als Hendrix.Voetbal-Coach zei:PSV-ers zijn wel de laatste die het woord gefrustreerd mogen gebruiken na de transfer van Bazoer naar Ajax.
Niet te persoonlijk opvatten, die reactie heb 'je' te danken aan een hoop (sneue) mede-supporters.Aha, we gaan weer over 1 kam scheren.
Blijft toch altijd leuk... Totdat het een keer met de eigen club gebeurt, dan is DVK te klein.
Probeer maar eens een gefrustreerde post van mij te vinden over Bazoer.
Een hoop nog wel.
Niet dan? Heb anders een flink aantal debielen zien schreeuwen bij PSV-Ajax.
Wat jij wil, jongen.In het uitvak waarschijnlijk.
Niet dan? Heb anders een flink aantal debielen zien schreeuwen bij PSV-Ajax.
Bij PSV hebben we geen uitvak, we hebben wel een apart vak voor mensen met een IQ onder de 75 en dat vak houden ze dan wat scherper in de gaten.
Oke, dus ik moet de (soms) debiele acties van vak410 ook projecteren op de mensen hier, en als de Feyenoorders in Rome een fontein verbouwen moet ik daarvoor ook Max, Jamel, JFK en alle andere Feyenoorders hier verantwoordelijk stellen...Niet te persoonlijk opvatten, die reactie heb 'je' te danken aan een hoop (sneue) mede-supporters.
Zul je zien dat net de mensen uit dat vak op DVK komt.
Het schijnt dat Janssen daar is geweest.Helaas, volgens mij was niemand van de PSVers hier bij de PSV - Ajax-editie van afgelopen maart...
En ik kan me vergissen, maar kan me sowieso geen PSVer hier herinneren die op 'Oost' zit. Misschien vroeger wel, maar nu niet meer.
Sterke nog, ik zie 'm altijd met een megafoon tussen al die droeftoeters staan op dat "Eindhoven Hooligans" vak rechts achter de goal.