JFK
Well-known member
Je balanceert op het randje mannetje !!!
Vakx is overspannen en moet met vakantie voordat ie zijn vrouw slaat.
Je balanceert op het randje mannetje !!!
Vakx is overspannen en moet met vakantie voordat ie zijn vrouw slaat.
Sjongejongejonge.
Je hebt gisteren geloof ik alle Feyenoorders indirect voor calimero's uitgemaakt en volgens mij heeft niemand jou lul genoemd.
Hiermee bewijs je het dus.
Wat? Dat ik m'n eigen vrouw dreig te slaan volgens jou????
Niet te geloven... echt ziek, zo'n opmerking.
Ben je nou vakx of rsdg?
Volgens jouw bewoordingen een 'idioot' 'die z'n vrouw slaat'. Dus maakt 't heel veel uit?
Wat? Dat ik m'n eigen vrouw dreig te slaan volgens jou????
Niet te geloven... echt ziek, zo'n opmerking.
Het is vooral schijnheilig.
Maar goed, on topic maar weer. Wat is jouw PSV nieuws?
En dan sta jij ongetwijfeld klaar om het laatste duwtje te geven... zo 'netjes' als je bent.
Maar no worries.. was gewoon de enige logische reply op calimero.
On-topic maar weer, heren.
Nee hoor , jij bent de enige die jezelf een duw gaat geven.
PSV heeft een nieuwe middenvelder aangetrokken als we Leeuwarder Courant mogen geloven. De kampioen van Nederland besloot te shoppen bij sc Heerenveen en die club te beroven van de IJslander Albert Gudmundsson.
De achttienjarige middenvelder wordt al langere tijd door PSV gevolgd, zo meldt het medium. Gudmundsson speelde twee seizoenen in Friesland en staat te boek als een grote belofte. Voor zijn overstap naar Heerenveen wilden ook Arsenal en Hoffenheim de IJslander, die in 2013 overkwam van KR Reykjavik, inlijven. Aanbiedingen van die clubs sloeg Gudmundsson af.
PSV heeft na lang scouten nu w?l beet. Gudmundsson besloot om in te gaan op de aanbieding die de Eindhovenaren hem hebben voorgelegd. PSV zat ook op het vinkentouw voor Frenkie de Jong van Willem II. Maar de club kan de achttienjarige middenvelder maar niet losweken. Heerenveen heeft zich overigens wel verzekerd van Jakub Wrzesniak. De Poolse spits tekent voor drie jaar en gaat in de B1 spelen.