Het grote kalkoen en oliebollen topic

gevegt

Well-known member
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en dat we op dit mooie forum liefdevol met elkaar omgaan!
 

erka

Well-known member
Sjonge, de hoofdprijs van de postcodeloterij van 53,9 miljoen Euro is gevallen in Glimmen.
Uitgerekend in Glimmen. Iedereen die die omgeving een b??tje kent....
 

Ska P 187

Well-known member
Ole de drie wijze/koningen zijn gearriveerd, de laatste cadeautjes zijn uitgepakt en nog ??n dag spelen met de nieuwste cadeautjes en dan zit de feestmaand voor dat stuk vreten en zijn pa er echt op.
Gelukkig/jammer.
 

De Wolf

Well-known member
Beste Kerstman,

Om te voorkomen dat we straks nog een keer gezeur en demonstraties krijgen, heb ik een paar verzoeken:

1. Wilt u die rendieren a.u.b. thuis laten. De Partij v.d. dieren wordt gek en ik ook als Tweede Kamer lid Esther Ouwehand op tv komt. Dus ook in vredesnaam geen jassen met bontkragen e.d.

2. Als u een slee meeneemt, dan graag incl. alle certificaten en testdocumentatie van de remmen, want anders staat ie binnen een uur tussen de Stints. En a.u.b.. voorzichtig inhalen, anders wordt Max boos.

3. Wilt u vooral geen aardige dingen zeggen of doen, want dan gaat iedereen op zoek naar bijbedoelingen.

4. Graag benadrukken dat u maar heel kort komt, alleen dingen komt brengen en geen asielaanvraag zult indienen. Dat voorkomt een boel gedoe.

5. Kunt u uw baard een beetje trimmen, zodat deze niet te gezicht bedekkend is. Dit om te voorkomen dat dit associaties oproept met ... (ik wil ook geen gezeur, dus ben even niet te expliciet als u het niet erg vindt).

6. Vooral niks zeggen over uw elfen, om elke schijn van slavernij te omzeilen.

7. Niet te veel verlichting, denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen van Parijs!

8. Die zwarte laarzen zijn kwetsend voor mensen die WO-II nog hebben meegemaakt, thuis laten dus, slippers zijn prima. Geen crocs!

9. Geen opmerkingen over kabouters! Dat is kwetsend voor kleine mensen (zoals Wesley Sneijder).

10. Graag voldoende gekleurde strepen schminken, zodat u niet wit maar ook niet zwart bent.
 
Bovenaan