Het grote HSC'21 nieuwstopic

De Groene Scout

Well-known member
En opnieuw keert een eigen jongen terug na een BVO-avontuurtje.
Middenvelder Joost Screever (18 jaar) keert na een avontuurtje bij de PEC Zwolle jeugd komend seizoen terug bij HSC'21.
Hij wordt aan de 1e selectie toegevoegd.
 

SanMark.

Well-known member
En opnieuw keert een eigen jongen terug na een BVO-avontuurtje.
Middenvelder Joost Screever (18 jaar) keert na een avontuurtje bij de PEC Zwolle jeugd komend seizoen terug bij HSC'21.
Hij wordt aan de 1e selectie toegevoegd.

Hoe lang heeft deze daadwerkelijk bij HSC gevoetbald ?
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 A1 is zojuist kampioen geworden in de 4e divisie. Goed voor de club, zowel B1 als A1 nu in de 3e divisie en dat is een prima niveau voor de opstap naar de senioren.
 

de waan

Well-known member
Dat is mooi, maar eigenlijk een weekje te vroeg. Volgens mij werd er nog niet echt rekening mee gehouden.

Van de andere kant wel beter, ik heb de indruk dat er een aantal spelers iets te veel minuten hebben gemaakt de laatste tijd met A1, 2e, 1e, onder21 en onder23. En Hartgerink en Brinkman met de vele blessures bij de verdedigers maar vast aansluiten bij het 1e.
 

De Groene Scout

Well-known member
En ineens is HSC'21 weer hot. Eigenlijk een paar jaar anoniem mee gehobbeld in de Topklasse (dit hele seizoen in principe ook).
Met 'de finale' tegen UNA voor de deur weer aandacht voor de club in de media, wordt er weer over een wedstrijd gepraat op het werk en is er tevens een sfeeractie aangekondigd bij de laatste training aanstaande vrijdagavond. Leuk!!!
Nu nog een goede afloop maandag.
 

Unregistere

Well-known member
Zelfs VI heeft nog even gebeld naar Haaksbergen zag ik. Leuk hoor. Inderdaad maar hopen op een positieve afloop. Goed gevoel over?
 

de waan

Well-known member
Ik ben ook in tijden niet zo actief geweest met de site en de social media. Het ijzer smeden als het heet is zullen we maar zeggen.

Heb eigenlijk geen enkel voorgevoel. Het is echt 50/50 denk ik.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mijn voorgevoel slaat licht door naar de positieve kant. Zal in ieder geval een flinke kater worden als het mis gaat, dan komt de Sjaak Swart in mij naar boven denk ik.
 

De Groene Scout

Well-known member
Keurig, met zowel de nummer 1 en 3 van het TCTubantia klassement heeft De Groene Scout in de jeugd van HSC'21 gewerkt:
Bas ter Hogt van HSC'21 amateurvoetballer van het jaar

ENSCHEDE – Bas ter Hogt is door De Twentsche Courant Tubantia verkozen tot amateurvoetballer van het seizoen 2015/2016. De aanvallende middenvelder van HSC’21 is de opvolger van Hakim Ezafzafi (Excelsior’31) die vorig jaar eerste werd.
Spelers van de regionale top- en hoofdklassers (HSC’21, Quick’20, SVZW, Excelsior’31, DOS’37 en Rigtersbleek) werden gedurende het voorbije seizoen gevolgd door De Twentsche Courant Tubantia. Ter Hogt (23) wist in de competitie als aanvallende middenvelder elf keer het net te vinden voor HSC’21 en werd daarmee clubtopscorer. De uitverkiezing tot speler van het jaar was een welkome opsteker na de toch grote kater van afgelopen weekeinde. HSC greep in een beslissingsduel met UNA naast promotie naar de tweede divisie en speelt daardoor ook na de zomer in de topklasse (die vanaf komend seizoen derde divisie heet).

Basisplek
,,Gezien het feit dat we voorgaande seizoenen tot de laatste dag nog knokten tegen degradatie, hebben we nu een prima jaar gedraaid”, wilde Ter Hogt toch maar benadrukken. Tot vorig seizoen was hij lang niet altijd zeker van een basisplek bij HSC, inmiddels wel. Datzelfde gold voor teamgenoot Freek Grondman (25), de verdediger ontpopte zich tot vaste kracht in het hart van de defensie en eindigde als derde. Trainer Eddy Boerhof gaf aan het ‘lovenswaardig’ te vinden dat de sportredactie van De Twentsche Courant Tubantia ‘oog heeft voor spelers met ontwikkeling’.

Tweede

Wie zich ook zeker heeft ontwikkeld is Ryan Snelders (23), de voetballer van hoofdklasser Quick’20 werd tweede. De verdediger, zoon van voormalig international Theo Snelders, is met Quick nog volop in de race voor promotie naar de derde divisie. ,,Ik wil ook de jongens bedanken”, zei Snelders nadat hij z’n trofee in ontvangst nam. De verdediger wilde er maar mee aangeven dat hij zonder de hulp van zijn teamgenoten nog had kunnen excelleren.

O ja, de nummer 2 uit het klassement heb ik nu in dienst bij de jeugd van KVV. Met de complete top 3 dus een linkje.
 

de waan

Well-known member
Helaas geen dubbel voor A1. In de bekerfinale was Go Ahead Eagles nipt met 2-1 te sterk.
 

de waan

Well-known member
Voor de liefhebbers, het oefenprogramma:
Do 30-06-16 HSC'21 - WVV'34 aanvang 20.00 uur
Za 2-07-16 DVS'33 - HSC'21 aanvang 14.30 uur
Do 7-07-16 HSC'21 -Regio Team 19.00 uur
za 30-07-16 HSC'21 - Excelsior'31 aanvang 14.30 uur
di 2-08-16 FC Bocholt - HSC'21 aanvang 20.00 uur
za 6-08-16 HHC - HSC'21 aanvang 15.00 uur
 
Bovenaan