Wat een koopclub dat HSC.
Allemaal verloren zonen die de warmte van het huiselijke nest misten.
Hey Koen Garritsen leeft nog.
En als kind al in een HSC pyama sliepen en er altijd van gedroomd hebben bij die prachtige club te mogen spelen. Het is ook overal hetzelfde.
HSC/Carparc was het toch?
Nou, daar twijfel ik soms nog wel eens .
De meest succesvolle jaren bedoel je dus ?Fijn om af en toe nog eens aan die zwarte bladzijden uit de clubgeschiedenis herinnerd te worden.
De meest succesvolle jaren bedoel je dus ?
Over 2 weken begint de voorbereiding al weer. Ik heb de namen even bekeken en ben de beroerdste niet.
Eddy dit lijkt mij wel een aardige basis-opstelling:
Brammer
van Dijk - Grondman - Basut - Uguz
Nieuwboer - Uguz - van Ek
Nyamsngya - Postma - Bouwmeister
Prikkelen heet dat. Stef in vorm hoort natuurlijk te spelen, maar afgelopen seizoen was het toch te vaak ondermaats en werd hij niet vaak genoeg gewisseld of er moest iets omgezet worden (Lieuwe erin op links en Bouwmeister naar rechts bijv.). Nu is er directe concurrentie van een echte rechtervleugel. Laat ze het mooi uitzoeken met z'n twee?n. Wordt Stef misschien alleen maar beter van.Jij bent wel klaar met Stef of is die Nyam zo'n supertalent? Verder een logische opstelling inderdaad.
Prikkelen heet dat. Stef in vorm hoort natuurlijk te spelen, maar afgelopen seizoen was het toch te vaak ondermaats en werd hij niet vaak genoeg gewisseld of er moest iets omgezet worden (Lieuwe erin op links en Bouwmeister naar rechts bijv.). Nu is er directe concurrentie van een echte rechtervleugel. Laat ze het mooi uitzoeken met z'n twee?n. Wordt Stef misschien alleen maar beter van.