Het grote HSC'21 nieuwstopic

de waan

Well-known member
Hey Koen Garritsen leeft nog.

Nou, daar twijfel ik soms nog wel eens aan.

En als kind al in een HSC pyama sliepen en er altijd van gedroomd hebben bij die prachtige club te mogen spelen. Het is ook overal hetzelfde.

Precies, daar droomt ieder jongetje uit Enschede toch van immers. Volgend jaar seizoen mogen ze het embleem op het shirt weer kussen. Wel na eerst grondig te zijn ontsmet van het SVZW-virus uiteraard.
 

de waan

Well-known member
Fijn om af en toe nog eens aan die zwarte bladzijden uit de clubgeschiedenis herinnerd te worden.
 

Unregistere

Well-known member
Ziet er qua aantallen en verdeling over de linies wel uit als een groep die in balans is. Ken natuurlijk niet alle spelers, zeker de meeste nieuwelingen niet, maar op basis van de verdeling kan ik me voorstellen dat je wel positief bent.
 

De Groene Scout

Well-known member
Over 2 weken begint de voorbereiding al weer. Ik heb de namen even bekeken en ben de beroerdste niet.
Eddy dit lijkt mij wel een aardige basis-opstelling:

Brammer
van Dijk - Grondman - Basut - Uguz
Nieuwboer - Uguz - van Ek
Nyamsngya - Postma - Bouwmeister
 

de waan

Well-known member
De meest succesvolle jaren bedoel je dus ?

De eerste paar jaar waren inderdaad de laatste van de succesvolle jaren. Daarna is er vooral veel mis gegaan.

Over 2 weken begint de voorbereiding al weer. Ik heb de namen even bekeken en ben de beroerdste niet.
Eddy dit lijkt mij wel een aardige basis-opstelling:

Brammer
van Dijk - Grondman - Basut - Uguz
Nieuwboer - Uguz - van Ek
Nyamsngya - Postma - Bouwmeister

Jij bent wel klaar met Stef of is die Nyam zo'n supertalent? Verder een logische opstelling inderdaad.
 

De Groene Scout

Well-known member
Jij bent wel klaar met Stef of is die Nyam zo'n supertalent? Verder een logische opstelling inderdaad.
Prikkelen heet dat. Stef in vorm hoort natuurlijk te spelen, maar afgelopen seizoen was het toch te vaak ondermaats en werd hij niet vaak genoeg gewisseld of er moest iets omgezet worden (Lieuwe erin op links en Bouwmeister naar rechts bijv.). Nu is er directe concurrentie van een echte rechtervleugel. Laat ze het mooi uitzoeken met z'n twee?n. Wordt Stef misschien alleen maar beter van.
 

de waan

Well-known member
Een beetje concurrentie is inderdaad wel goed. Afgelopen seizoen inderdaad te vaak ondermaats, maar wel altijd zeker van een basisplaats.
 

jtd10

New member
Prikkelen heet dat. Stef in vorm hoort natuurlijk te spelen, maar afgelopen seizoen was het toch te vaak ondermaats en werd hij niet vaak genoeg gewisseld of er moest iets omgezet worden (Lieuwe erin op links en Bouwmeister naar rechts bijv.). Nu is er directe concurrentie van een echte rechtervleugel. Laat ze het mooi uitzoeken met z'n twee?n. Wordt Stef misschien alleen maar beter van.

Concurrentie is nooit verkeerd, al denk ik niet dat ze hem er naast gaan zetten
Mooie grote groep zie ik
 

De Groene Scout

Well-known member
En dan op de valreep toch nog een vertrekker. Lieuwe Geesing verlaat HSC'21 en gaat naar Rigtersbleek.
Niet geheel onlogisch in mijn ogen. Kreeg wel erg weinig speeltijd terwijl hij toch erg onberekenbaar en doelgericht is en dat met invalbeurten toch ook wel regelmatig liet zien.
 

de waan

Well-known member
Vind ik echt jammer. Ik mag hem graag zien spelen en hij is in staat de boel nog eens op te stoken als het niet loopt. We hebben al zo weinig gifkikkers. Maar inderdaad kreeg hij ook naar mijn smaak veel te weinig kansen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Voor in de agenda:

23-aug VVSB HSC'21
30-aug HSC'21 AFC
6-sep UNA HSC'21
13-sep HSC'21 Hercules
20-sep Sneek WZ HSC'21
27-sep HSC'21 JVC Cuijk
4-okt TEC HSC'21
11-okt HSC'21 OJC Rosmalen
18-okt HSC'21 Koninklijke HFC
1-nov De Treffers HSC'21
8-nov HSC'21 Magreb'90
15-nov WKE HSC'21
29-nov HSC'21 FC Lienden
6-dec HBS HSC'21
13-dec HSC'21 EVV
20-dec AFC HSC'21
17-jan HSC'21 Sneek WZ
24-jan JVC Cuijk HSC'21
31-jan HSC'21 TEC
14-feb OJC Rosmalen HSC'21
21-feb Koninklijke HFC HSC'21
6-mrt HSC'21 De Treffers
13-mrt Magreb'90 HSC'21
20-mrt HSC'21 WKE
3-apr FC Lienden HSC'21
10-apr HSC'21 HBS
24-apr EVV HSC'21
1-mei HSC'21 VVSB
8-mei Hercules HSC'21
16-mei HSC'21 UNA
 

de waan

Well-known member
De mannen die het moeten gaan doen:

y10FZhQA.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Lange keeper eigenlijk, valt me nu op. Of die andere twee zijn klein.

Ziet er fris uit, alleen die jongen met die gele schoenen uiterst rechts kijkt een beetje sip. Eddy heeft er duidelijk zin in!
 
Bovenaan