Het grote HSC'21 nieuwstopic

De Groene Scout

Well-known member
Geen idee. De A1 zat ook bij ASV Dronten in de competitie en dat waren volgens mij wel 2 mooie, maar ook gelijkopgaande wedstrijden.
 

De Groene Scout

Well-known member
B1 van HSC'21 is zojuist gepromoveerd naar de 3e divisie. Na 80 minuten bleef het 1-1, maar HSC'21 nam de pingels beter en mag het dus een stapje hoger proberen.
A1 speelt op dit moment voor promotie tegen Dronten, maar staat halverwege met 1-0 achter.
 

de waan

Well-known member
En helaas lukte dat dus niet. Dronten was wel een beetje een Angstgegner dit jaar geloof ik. Wel jammer, aangezien A1 met het aantal behaalde punten normaal gesproken met twee vingers in de neus kampioen was geworden. Botte pech dat dat voor nog twee andere teams gold.

Ook nog transfernieuws en deze naam heb ik even moeten knippen en plakken: Yeftha Nyamsangya komt van FC Winterswijk. Voormalig jeugdspeler van FC Twente en jeugdinternational. Aanvaller/middenvelder. Er zijn nog gesprekken met een verdediger gaande.

Mart Stokkers keert volgend seizoen terug op het Scholtenhagen, maar dan als speler van Hercules. Hij verlaat de club vanwege een verhuizing naar het westen des lands.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hardloper op rechts, die moet de concurrentie aan met Ottink lijkt mij.
Volgens mij zoeken we nog een linksbenige verdediger; toch?
 

Unregistere

Well-known member
Heerlijke naam voor de speakers van rivaliserende clubs. Gaan ze niet in ??n keer goed doen, denk ik. Nyamsangya. Lastigste naam uit de HSC '21-historie of hebben jullie meer echte tongbrekers gehad?
 

de waan

Well-known member
Dat denk ik ja. Was al even aan het zoeken, maar ik zou zo geen andere kunnen bedenken.

Hoewel Uguz makkelijker lijkt dan het is om correct uit te spreken.
 

Unregistere

Well-known member
Dat denk ik ja. Was al even aan het zoeken, maar ik zou zo geen andere kunnen bedenken.

Hoewel Uguz makkelijker lijkt dan het is om correct uit te spreken.

Dat heb je ook nog wel eens inderdaad. Zelfs met Nederlandse namen, die worden dan ook aan alle kanten verhaspeld.

Is Uguz niet gewoon Oe-goesj of zit daar het addertje onder het gras?
 

de waan

Well-known member
Het is meer Oe-hoesj, met een heel lichte h-klank.

E?n van onze voormalige licht wereldvreemde speaksters maakte ooit kenbaar dat de hoofdprijs van de verloting een reis naar Engeland was met een toegangskaart voor een wedstrijd van Sjelseja.

(Waar gaat het heen met dit topic.)
 

Unregistere

Well-known member
Haha, dit gaat wel een leuke kant op hoor, hoewel offtopic. Doet me denken aan die presentatrice bij Studio Sport - was het Dani?lle Overgaag? - die de FA Cup aankondigde als de Fa Cup. Uitgesproken op de manier van dat shampoomerk dat je toen had.

Ondertussen zit ik al hevig te denken wie de grootste tongbreker uit de ASWH-historie is geweest.
 

de waan

Well-known member
En als je het er toch over hebt: de broertjes Uguz keren terug bij HSC'21. :duim:

Aanvankelijk zou het alleen om Caglar gaan, maar uiteindelijk hebben ze ook Cenk over de streep kunnen trekken.

Waarmee we al wel weer kunnen stellen dat de TC dit seizoen opnieuw een bewonderenswaardige klus heeft volbracht. Selectie lijkt me er al met al op vooruit te zijn gegaan.
 

Unregistere

Well-known member
Las het net op Twitter en moest er gelijk aan denken, haha. In ieder geval weten de omroep(st)ers nu hoe ze het moeten uitspreken!

Is er al een volledig selectie-overzicht van HSC '21 in omloop??
 

de waan

Well-known member
Keepers: Jeffrey Brammer, Wouter Lankheet, Marin Juresic
Verdedigers: Leon van Dijk, Freek Grondman, Burak Basut, Kelvin Veensma, Niels Rupert, Caglar Uguz (SVZW)Tom Brummelhuis (2e), Tom Veldhuis (A1)
Middenvelders: Erwin Nieuwboer, Koen Garritsen, Coplan Soumaoro, Bas ter Hogt, Jordi van Ek (SVZW), Cenk Uguz (SVZW), Gerben ten Hag (A1)
Aanvallers: Stef Ottink, Robert Wilens, Rick Bouwmeister, Lieuwe Geesing, Joost Exterkate, Bas Postma (Rigtersbleek), Sjoerd Visschedijk (De Tukkers), Yeftha Nyamsngya (FC Winterswijk)
 

De Groene Scout

Well-known member
Deze zag ik niet aankomen. Je kijkt nog even rond voor de linksachterpositie, komt uit bij Caglar Uguz en krijgt ook nog even zijn jonge broer erbij. Tevreden, toch maar meestrijden voor een plek in de 2e divisie lijkt mij.
 
Bovenaan