de waan
Well-known member
Laatst bewerkt:
Organisatie in handen van het zaadterdagteam neem ik aan?
De beslissing viel uiteindelijk nadat Jordi Brinkman rood had gekregen in de verlenging.
Lekker hoor, gelijk ook een aardig aantal. Geen last gehad van met de geldbuidel rammelende regiogenoten dus?
Klasse! Maar waarom niet gelijk voor regionaal gegaan eigenlijk?
Geldbuidel rammelende concurrenten zijn er wel, maar die spelen voornamelijk 1 of 2 niveaus lager. Blijkbaar willen de spelers op dit niveau toch ook een sportieve uitdaging in de hoop dat er mogelijk nog een keer een echte droomtransfer inzit. Op hoger niveau zou hooguit HHC spelers weg kunnen plukken, maar die leggen voor henzelf de lat extreem hoog. Van het huidige 10-tal verwacht ik niet dat ze iemand op het oog hebben. Hooguit Mika, maar doorgaans durft HHC niet zo te gokken met jonkies. Dat is dan misschien ons voordel.
Niveautje lager zal SVZW ongetwijfeld wel enkele spelers gepolst hebben (zou mij niet verbazen dat Burak en Diego ook tot die groep behoren). Even afwachten dus nog.
Die stap willen we op termijn ook wel maken, maar kwam voor nu te snel doordat we zo ongeveer de complete technische staf in de jeugd dan moesten vervangen. We werken nu met veel eigen mensen met een TC3 op zak en voor een minimale onkostenvergoeding. Regionaal is dat niet voldoende en heb je TC2'ers nodig. Goede mensen waar we zeer tevreden over zijn zouden we er dan uit moeten gooien, dat willen wij niet. Mochten we in de komende jaren enkele mensen extra op kunnen leiden en de jeugdbudgetten omhoog gaan is de regionale status zeker een optie.