Het grote Gianni Infantino topic

Max

Administrator
Forumleiding
Weer een ijverige stagiair of een fantast die al jaren in dienst is?
 

erka

Well-known member
Als je omkoopt voor zoiets dan doe je dat toch niet met 10.000 euro? Dan komen die Russen of Arabieren direct met een miljoen eroverheen.

Ondanks dat ik de KNVB ook niet heel erg hoog heb zitten richting de FIFA-perikelen, lijkt me dit echt een onzinverhaal.
 

gevegt

Well-known member
Het lijkt me wel typisch iets voor Nederland. Als amateuromkoper met 10.000 euro gaan zwaaien.
 

JMD

Well-known member
Het lijkt me wel typisch iets voor Nederland. Als amateuromkoper met 10.000 euro gaan zwaaien.

Inderdaad.

Dan valt zometeen het KNVB 'bestuur' omdat er voor 10.000 aan corruptie gedaan is, en in Qatar is met miljoenen gesmeten en zit iedereen er nog. :)
 

erka

Well-known member
Het blijven kolderieke en genante beelden, dat bid van Nederland en Belgi?. Met die domme fietsen en Balkenende.
 

Friesland

Well-known member
Nakhid (Trinidad en Tobago) doet definitief niet mee aan de FIFA verkiezing. Nakhid werd eerder uitgesloten omdat hij te weinig geldige ondersteuningen had ingeleverd. Hij had vijf ondersteuningen ingeleverd (op zich voldoende), maar een van die bonden had ook een andere kandidaat gesteund, dus kwamen die ondersteuningen te vervallen. Het TAS/CAS heeft deze lezing bevestigd.

Ondertussen loopt de zaak van Bility (Liberia) - voorzitter Liberiaanse voetbalbond, nog bij het TAS/CAS. Hij werd uitgesloten vanwege integriteitskwesties.
Daarnaast is er nog Platini (Frankrijk) - voorzitter van de UEFA, die voorlopig geschorst en is daarom nog niet eens aan de integriteitstoets onderworpen. Als zijn schorsing definitief wordt, of als hij zakt voor de integriteitstoets, zal hij ongetwijfeld ook (opnieuw) naar het TAS/CAS stappen.


De andere 5 kandidaten hebben al wel de eerste twee hordes genomen:
- Prins Ali (Jordani?) - voorzitter Jordaanse voetbalbond
- Jerome Champagne (Frankrijk)
- Gianni Infantino (Zwitserland)
- Sjeik Salman (Bahrein) - voorzitter Aziatische voetbalbond
- Tokyo Sexwale (Zuid-Afrika)
 
G

Gast

Guest
Dit moet Gianni Infantino natuurlijk winnen. Al jaren de held van elke UEFA-loting.
 
G

Gast

Guest
Ik vind de beste man wat kinderlijk overkomen.
Gianni-Infantino-1.jpg
 
Bovenaan