Het grote Gianni Infantino topic

JMD

Well-known member
Dat van het WK van 2006 was allang in mindere of meerdere mate bekend. Heel toevallig was bij de stemming ineens een lid van het comit? afwezig (of stemde niet)...
 

Batigoal

Well-known member
Voormalig Zwitsers international Ramon Vega heeft zich kandidaat gesteld voor het voorzitterschap van de FIFA. De ex-speler van onder meer Grasshoppers en Tottenham ging na zijn voetbalcarri?re de financi?le wereld in.
 

Batigoal

Well-known member
Allemaal doorlopen, er is niets aan de hand. Michel Platini had die twee miljoen die hij van Sepp Blatter kreeg nog gewoon te goed. Sterker nog, het was eigenlijk 2,7 miljoen euro, maar door een rekenfout van hemzelf had Platini te weinig gevraagd. En zuiver als hij is heeft hij het daar maar bij gelaten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi, dan kan Van Praag naar alle eer en geweten verder gaan met het steunen van Platini.
 

Friesland

Well-known member
Allemaal doorlopen, er is niets aan de hand. Michel Platini had die twee miljoen die hij van Sepp Blatter kreeg nog gewoon te goed. Sterker nog, het was eigenlijk 2,7 miljoen euro, maar door een rekenfout van hemzelf had Platini te weinig gevraagd. En zuiver als hij is heeft hij het daar maar bij gelaten.

Het is lovenswaardig dat Platini zo eerlijk (als we daar vanuit gaan) is, maar het blijft fout wat hij heeft gedaan en dat laatste zou het zwaarst moeten wegen. Bovendien verontschuldigd hij zich er ook totaal niet voor. Alle fouten die hij heeft gemaakt, zou hij morgen weer maken.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Allemaal doorlopen, er is niets aan de hand. Michel Platini had die twee miljoen die hij van Sepp Blatter kreeg nog gewoon te goed. Sterker nog, het was eigenlijk 2,7 miljoen euro, maar door een rekenfout van hemzelf had Platini te weinig gevraagd. En zuiver als hij is heeft hij het daar maar bij gelaten.

Zie je wel!
Platini is gewoon een eerlijke vent, net zoals Blatter. Ik kan me er altijd vreselijk over opwinden als mensen aan deze twee heren twijfelen.
Zo zijn zij bijvoorbeeld tegen rascisme.
 

ALenstra

Well-known member
Ik erger me wezenloos aan die aanvallen op geweldige mensen als Blatter en Platini. Ze hebben zoveel betekend voor het voetbal, waarom toch al die valse beschuldigingen?
 

Friesland

Well-known member
Dat gaan fantastische verkiezingen worden, tenminste, als ze allemaal daadwerkelijk op de kieslijst komen te staan...
 

ALenstra

Well-known member
Een van de kandidaten wordt er zelfs van beschuldigd ooit politieke tegenstanders te laten martelen in Bahrain. Iets wat sjeik Salman ontkent.
 
Bovenaan