Mister Marmol, was de bijnaam van Rinus Michels bij Barcelona. Maar dat terzijde.Mármol choses for #Feyenoord!
Meer de Belgische tourNiet Ajax, maar Feyenoord gaat dus op de Spaanse toer!
Ja die willen op tijd klaar zijn blijkbaar.... Nu nog wat onnodige spelers gaan lozen.Opvallend de koopdrift van Feyenoord deze week…
Ja waarschijnlijk welVerwachten ze dat Ueda vertrekt?
Speelde weinig tot niets.Ik lees dat Feyenoord Hwang voor een prikkie laat vertrekken naar FC Porto. Dat vind ik wel opvallend. Hij is wel een paar keer geblesseerd geweest, maar als hij speelde vond ik hem voetballend wel goed. Het verbaast me dat ze hem zo makkelijk laten gaan.
Normaal is het een goede voetballer, maar hij is ook vaak geblesseerd.Ik lees dat Feyenoord Hwang voor een prikkie laat vertrekken naar FC Porto. Dat vind ik wel opvallend. Hij is wel een paar keer geblesseerd geweest, maar als hij speelde vond ik hem voetballend wel goed. Het verbaast me dat ze hem zo makkelijk laten gaan.
De prijs valt mee omdat de termijnen van Borges weg zouden vallen. Het zou totaal iets van 10 miljoen zijn.Ik lees dat Feyenoord Hwang voor een prikkie laat vertrekken naar FC Porto. Dat vind ik wel opvallend. Hij is wel een paar keer geblesseerd geweest, maar als hij speelde vond ik hem voetballend wel goed. Het verbaast me dat ze hem zo makkelijk laten gaan.