Het grote Feyenoord transfertopic

ALenstra

Well-known member
Vind ik ook. Blijkbaar was er niks anders wat hem aansprak. Maar hij verdient goed en voetbalt samen met Ronaldo.

Abubakari

Well-known member
Gemiste kans voor Ajax dus.
Ik geloof dat ie boven Ajax budget is, dus vooral geldsmijter/koopclub PSV moet zich voor zijn kop slaan. Terwijl zij nu juist altijd hun grootste successen boeken door spelers bij Feyenoord en Ajax te lokken. Dom dus.

U.G.

Well-known member

Jaa…maar buiten Mora en Samu geld dat eigenlijk wel een beetje voor heel dat FC Porto. Middelmaat troef.

Deze heb ik een paar keer zien spelen, mocht o.a. invallen tegen ons. Enthousiaste knul maar weinig verfijning, maar goed ik ben dan ook geen scout…ik moet het doen met wat momentjes. Ik kan me trouwens wel een mooie Quaresma goal ( trivela ) nog van hem herinneren. Ik vind het niet veel maar ik hoop namens Feyenoord er goed naar te zitten.

Mario

Well-known member
Forumleiding

Batigoal

Well-known member
Ook de transfer van Paixao naar Marseille ketst mogelijk nog af omdat Marseille niet aan de vraagprijs van Feyenoord wil voldoen. Best een lastige situatie, want volgens mij heeft Feyenoord die inkomsten wel nodig om de selectie verder aan te vullen. Dat zal nu lastiger worden.

Bovenaan