Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Javairo Dilrosun gaat waarschijnlijk naar Club America in Mexico. Er zijn slechtere transfers om te maken. Naar één van de populairste clubs van het land en spelen in het vette Estadio Azteca.
 

Jacco

Well-known member
Smal is dus een Breedte-versterking.

Hebben ook interesse in Sadilek, las ik. Zoals ieder jaar interesse in meerdere Twente-spelers en ze zullen er wel niet meer dan een fooi voor over hebben.
 

André

Well-known member
Smal is toch oke voor back up
Wat.moet dat kosten dan

Twente denkt altijd dat ze wereld klasse spelers hebben
 

ALenstra

Well-known member
Ben Johnson die momenteel bij West Ham United zit is ook transfervrij. En volgens The Mirror heeft Feyenoord belangstelling.
 

Makanaky

Well-known member
100 meter onder de 10 seconden, we kunnen wel wat snelheid gebruiken achterin. Wel van de verboden middelen afblijven aub.
 

Batigoal

Well-known member
Moet waarschijnlijk miljoenen kosten. Ik vind dat wel een opvallende aankoop, op basis van een stuk of 3 leuke potjes bij Vitesse. Zeker voor dat bedrag.
 

Deathprod

Active member
2 van de 8 wedstrijden was hij wel aardig, maar hij kan geen voorzet geven, schiet alles de tribune op. Speelt de bal zelden naar een medespeler.
Laag rendement 10 goals in 80 wedstrijden (vrijwel alles op laag niveau). Bovendien is hij al 22, ik vrees dat hij die stap nooit meer gaat maken. Maar wellicht heeft Dordrecht er nog wat aan.
 
Bovenaan