Maar wel een minderwaardigheidscomplexje. Al een jaar of 15.
Al 16 jaar zonder titel, laatste prijs in 2002 maar die eierdop past ons niet hoor, dat is toch echt iets voor onder de rivieren.
Twee smerige spelers in het veld. We beginnen op PSV te lijken.
Looooooool.
Het wordt inderdaad steeds minder, vroeger had je tenminste nog Gobbel, Fr?ser, Wolf, Heus en Metgod.
Het wordt inderdaad steeds minder, vroeger had je tenminste nog Gobbel, Fr?ser, Wolf, Heus en Metgod.
Dat is eigenlijk ook "mijn" Feyenoord, voorin Blinker en Taument en die Quasimodo in de spits die ze soms een bal tegen z'n kop aan schoten zodat die binnenviel. Wie was eigenlijk toen de 11e man want ik noteer Goey en Scholten als 9e en 10e? Bosz, Maas, Trustfull, Witschge?Man, wereldelftal. Gewoon cult van de keeper tot de spits. Als ventje van 11 a 12 spraken zij echt tot mijn verbeelding. Ik had nog zo'n petje met De Wolf-haren eronder. Geweldig.
En men was behoorlijk hard inderdaad. Toen waren er ook wel wat minder camera's. Er kon meer.
De elfde man......Jozsef!Dat is eigenlijk ook "mijn" Feyenoord, voorin Blinker en Taument en die Quasimodo in de spits die ze soms een bal tegen z'n kop aan schoten zodat die binnenviel. Wie was eigenlijk toen de 11e man want ik noteer Goey en Scholten als 9e en 10e? Bosz, Maas, Trustfull, Witschge?
Dat is eigenlijk ook "mijn" Feyenoord, voorin Blinker en Taument en die Quasimodo in de spits die ze soms een bal tegen z'n kop aan schoten zodat die binnenviel. Wie was eigenlijk toen de 11e man want ik noteer Goey en Scholten als 9e en 10e? Bosz, Maas, Trustfull, Witschge?
De elfde man......Jozsef!
Die had, eigenlijk nooit, een vaste basisplek, het wisselde met van Loen.
Die had, eigenlijk nooit, een vaste basisplek, het wisselde met van Loen.
Van Loen kwam in de winterstop geloof ik.
Op het laatst kreeg inderdaad hij de voorkeur boven Kiprich. Laten we zeggen 50/50
Ik zit het even na te kijken. Kiprich 25 wedstrijden en 18 goals. Van Loen 16 wedstrijden en 4 goals.
Vreemde is dat ik Kiprich nooit al basisspeler in mijn hoofd heb zitten.
Wat nog veel erger is dat ik , en dat is echt heel vreemd, Danny Landzaat in mijn bovenkamer heb gewist als Feyenoorder, mijn broer moest mij me er aan herinneren laatst.
Dat was ik echt helemaal kwjit.
Het seizoen daarna speelde Van Loen vaker. Maar hij had het lastig in De Kuip. Nooit populair geworden of geweest.
Heeft ook niet echt een indruk achtergelaten. Ja, een goal in de bekerfinale tegen Roda. Dat was het.