Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Een Feyenoorder hoort er ouder uit te zien. Kiprich zag er uit als 55. Bosvelt heeft qua groeven in het gezicht nu pas zijn daadwerkelijke leeftijd bereikt.
 
'Immers snel weg bij Feyenoord'
Lex Immers, die dit seizoen zijn basisplaats bij Feyenoord is kwijtgeraakt, lijkt op het punt te staan om de te vertrekken uit De Kuip. Verschillende clubs uit Groot-Brittanni? en Duitsland zouden concrete belangstelling hebben voor de 29-jarige middenvelder, die woensdag niet op de training hoeft te verschijnen zodat hij over een transfer kan onderhandelen. Een deal zou al binnen 24 uur rond kunnen komen. (De Telegraaf)
door Redactie NU.nl 7:52
 

Cees

New member
Dat zou voor Immers wel het beste zijn, en dan levert hij nog wat op en komt er salaris vrij. Indien dit doorgaat verwacht ik Tapia nog wel deze transferperiode.
Ik begrijp overigens de keuze van Van Bronckhorst om Immers niet in de basis te zetten, maar als 12e man vind ik hem wel geschikt. En dan vooral in een soort van pinchhittersrol, zoals de laatste weken wel eens gebeurde.

Edit: het zou gaan om een verhuur aan Cardiff City. Dus geen transfersom, maar wel ruimte in het salarishuis.
 
Laatst bewerkt:

Nik

Member
Vreemd dat Cardiff Weghorst niet kon halen vanwege financial FairPlay, maar nu wel Immers.


CZJzPeoUsAASK-a.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Financieel wordt Immers er dan niet heel veel wijzer van. Ik kan mij niet voorstellen dat hij bij zijn opwaardering van zijn contract hier ver onder zal zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan