Keyser S?ze
New member
Voor welke positie? Wij hebben op zich al voldoende middenvelders...
Gewoon. Om Feyenoord te pesten.
Voor welke positie? Wij hebben op zich al voldoende middenvelders...
Al twintig jaar geen prijzen gewonnen. Waarom nog meer pesten?Gewoon. Om Feyenoord te pesten.
Al twintig jaar geen prijzen gewonnen. Waarom nog meer pesten?
Al twintig jaar geen prijzen gewonnen. Waarom nog meer pesten?
Bij 3 trainers geen vaste basisspeler geworden , maar het ligt echt niet aan Vilhena, die jongen komt gewoon tekort, was leuk in zijn 1e en ook nog een beetje in zijn 2e jaar maar echt doorbreken was het niet.
Als Toornstra en Immers al boven je staan dan doe je blijkbaar iets niet goed.
En dat hij in Jong Oranje goed presteert zegt mij niets, daar lopen zoveel kneuzen in rond ,daar lopen over 5 jaar er 8 te ballen bij een Topklasser of Jupiler League club.
Zeg niet dat het niet zo is want er zijn voorbeelden zat over Jong Oranje spelers die het wel even zouden gaan maken, sterker nog, er zijn er bij die Europees kampioen werden ,waar spelen die nu?
Ritgers oid, nou die zou het wel even gaan maken, dat werd een vaste Oranje klant.
Leeft hij nog?
Wie heeft dat dan geroepen over Rigters? In mijn herinnering was iedereen stomverbaasd dat ie er een paar inschoot tijdens dat jeugd-EK en kon iedereen begrijpen dat ie met dat toernooi ging cashen in Engeland. Echter had niemand ook maar de illusie dat ie het daar zou gaan maken. Ik heb hem nooit in verband gebracht zien worden met Oranje, laat staan een vaste klant. Hij heeft nooit bekend gestaan als talentvolle speler.Ritgers oid, nou die zou het wel even gaan maken, dat werd een vaste Oranje klant.
Leeft hij nog?
Vilhena was basisspeler en de beste man in de eerste wedstrijden van vorig seizoen. Echter moest aankoop El Ahmadi spelen onder Rutten. Die aankoop kostte hem zijn kop. Dan gaat het om smaak en ik heb niet heel veel met de voetballer El Ahmadi.
Dit seizoen is een andere situatie, maar iedere invalbeurt was meer dan prima, zijn wedstrijden in het tweede zijn meer dan prima en hij krijgt complimenten voor zijn trainingsarbeid. Dit alles botst met jouw argument dat hij onvoldoende laat zien.
Dat is mijn (subjectieve) verwachting, de ervaring leert dat er tot nu toe maar heel weinig Feyenoord talenten echt doorbreken.Ook zou ik niet weten waarom die jongen in de vergetelheid zou raken. Dat vind ik een makkelijke conclusie.
help me even, welke grote Feyenoord talenten hebben we allemaal door de achterdeur laten gaan?Mij gevoel zegt dat wij weer eens een groot talent door de achterdeur laten gaan helaas
Ik zeg nergens dat hij niet goed traint of geen aardige wedstrijdjes in het tweede speelt, maar kennelijk is het niet voldoende voor een basisplaats. Denk eerlijk gezegd wel dat hij tegen een basisplaats aan zit hoor, maar hij is naar mijn mening niet een speler die Feyenoord naar een hoger plan tilt. Volgens mij is het enige wat tegen mijn argumenten botst jouw subjectieve mening over de voetballer Vilhena. Gewoon twee verschillende meningen dus.
Dat is mijn (subjectieve) verwachting, de ervaring leert dat er tot nu toe maar heel weinig Feyenoord talenten echt doorbreken.
help me even, welke grote Feyenoord talenten hebben we allemaal door de achterdeur laten gaan?