Ik ben geen fan van Immers. Maar hij houdt zijn smoel dicht. Krijgt vervolgens weer een kans en die pakt ook gelijk. Als hij weer meespeelt, gebeurt er weer wat.
Verder ben ik een groot fan Karim El Ahmadi.
Zijn eerste periode was kut. Zijn tweede onder Koeman en zijn derde periode vind ik hem echt geweldig. Ok, hij scoort niet, maar die gozer is echt belangrijk voor het team. Net zoals Clasie dat was, maar die scoorde ook nooit.
Vilhena werkt juist keihard. Het verwijt dat hij het niet kan brengen of zeurt in de media vind ik niet juist.
Als je hem nu in de weer ziet op Varkenoord bijvoorbeeld tegen het tweede elftal van VVV zou niet zo geoordeeld worden. Die jongen was overal, tackelen, passend, dominerend, dwingend, voorop in de strijd. Daarnaast zeiden zijn invalbeurten dit seizoen ook al meer dan voldoende. Het is een door de media geschetst onjuist beeld.
Vilhena kreeg vorig seizoen gewoon nauwelijks een kans van Rutten. En dit seizoen heeft hij zijn kans eigenlijk al gegrepen, maar wordt hij daarvoor niet beloond.
Ik vind Immers een beperkte voetballer die inderdaad hard werkt. Hij maakt ook wel eens een goal, maar je wint met hem in het elftal niets omdat hij voetballend, zeker op zijn positie, niet of nauwelijks inbreng heeft. Ik verwacht aanvallend op het middenveld meer van een speler van Feyenoord dan enkel goede arbeid. Daar wil ik creativiteit zien en technisch vermogen. Dat ontbeert Immers.
El Ahmadi brengt gif in het elftal, frivoliteit zelfs, maar hij brengt geen meerwaarde in het afdwingen van kansen of doelpunten. Dat is een groot gemis in zijn spel.