Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Het legioen kotst mij iets te makkelijk de kinderen van de club uit. Of het nou Mulder of Vilhena is. In plaats van wat extra steun van de zo veel geprezen 12e man worden ze tamelijk snel afgeserveerd.

En nu maar juichen voor al die voormalige ex Ajax jeugdspelers. Raar.

Onzin, Mulder is nooit uitgekotst, hoe kom je daar nou weer bij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Ik heb een erg groot deel van de voorbereiding gezien en ik lees de verslagen van Jong Feyenoord, maar ik snap er echt niets van dat Vilhena geen kans in de basis heeft gekregen ten koste van El Ahmadi of Toornstra en Vilhena wel. Ik denk wel dat je gelijk hebt dat het kamp Immers velen malen groter is dan het kamp Vilhena.

Verder inderdaad bullshit dat Mulder ooit is uitgekotst. Ik moet alleen zeggen dat ik nooit rustig op mijn stoel zat met Mulder op doel. Dat gevoel begint langzamerhand bij Vermeer ook een beetje te komen, dus hopelijk dat Vermeer snel rustiger wordt in de goal. Nog een Dr. Bibber zit ik niet op te wachten.
 
Laatst bewerkt:

Miramar

Well-known member
Op het veld heeft Vilhena het bijna nooit laten zien. Dat potje tegen Willem II een paar jaar terug was aardig. Boetius was aanvallend een paar keer aardig. Dat mensen zich daaraan vastklampen prima en dat "kind van de club" verhaal krijg ik een beetje jeuk van. Ik zie ook liever Immers over het veld rennen, scoort meer, loopt meer en doet zijn werk.
 

JFK

Well-known member
En wie knokt zich elke keer weer op karakter terug in de basis, precies.
Kan Vilhena wat van leren.
Ik ben geen fan van Immers. Maar hij houdt zijn smoel dicht. Krijgt vervolgens weer een kans en die pakt ook gelijk. Als hij weer meespeelt, gebeurt er weer wat.

Verder ben ik een groot fan Karim El Ahmadi.
Zijn eerste periode was kut. Zijn tweede onder Koeman en zijn derde periode vind ik hem echt geweldig. Ok, hij scoort niet, maar die gozer is echt belangrijk voor het team. Net zoals Clasie dat was, maar die scoorde ook nooit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je dit seizoen El Ahmadi en Immers dit seizoen geweldig vindt spelen, dan kijk je heel anders naar het spelletje dan ik.
 

inhethoekje

Active member
Ik ben geen fan van Immers. Maar hij houdt zijn smoel dicht. Krijgt vervolgens weer een kans en die pakt ook gelijk. Als hij weer meespeelt, gebeurt er weer wat.

En geen jankverhalen in de media zoals al die gasten tegenwoordig doen als ze een keer op de bank zitten.
Lex weet dat hij nooit in Oranje zal komen maar hij weet wel dat hij met zijn karakter altijd weer in de basis komt van Feyenoord, hij weet ook dat een buitenlandse topclub hem nooit zal ophalen, misschien dat hij volgend jaar wat geld kan pakken bij een laagvlieger in de PL, en dat gun ik hem dan ook.

Boeitius bij Basel, en dan te bedenken dat meneer een heel ander traject in zijn hoofd had zitten, na zijn debuut tegen Ajax wist hij al bijna zeker dat hij ooit in de top van de PL zou spelen.
 
G

Gast

Guest
Het wijzen naar Vilhena zelf, daar ben ik het deels ook wel mee eens hoor. Feit is dat hij een periode niet zo goed presteerde. En het is een beetje jammer dat hij niet wil bijtekenen, terwijl hij weet dat het goed zou zijn als de club aan hem gaat verdienen.

Maar toch, ik sluit me ook wel aan bij de opsomming van Max. Het was echt zo dat hij vorig seizoen in de voorbereiding ??n van onze beste spelers was. Dus is het vreemd dat je eerst een contract van je veel minder goed presterende concurrent (Immers) opgewaardeerd ziet worden, en er vervolgens twee concurrenten (Toornstra en El Ahmadi) bij worden gehaald. Los van dat is het een feit dat de spelers die gekocht zijn enkele tonnen meer verdienen dan het aanbod wat Vilhena heeft afgewezen. Terwijl die spelers niet zichtbaar beter presteren. In tegendeel zelfs.

Dus al met al trek ik de conclusie dat Van Geel en Rutten niet handig om zijn gesprongen met Vilhena en ook Boetius. Iedereen weet dat zulke jongens net een beetje extra aandacht en bevestiging nodig hebben. Daar kun je van alles van vinden, maar er zijn ook trainers en beleidsmakers die dat juist wel aanvoelen en daar ook dan de vruchten van plukken. Sportief snij je jezelf in de vingers, doordat je vroegtijdig afscheid moet nemen van spelers die dragende spelers hadden kunnen worden. En financieel is het ook verre van handig, aangezien je genoegen moet nemen met een relatief lage transfersom en je nu met diverse spelers zit die minimaal 8 ton aan salaris krijgen. En van die spelers is het maar zeer de vraag of ze voldoen.

Ik ben hier dus allerminst blij mee, dat lijkt me duidelijk.

Waar haal je vandaan dat hij veel minder geboden kreeg dan anderen. Heb je daar bronnen voor?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kijk maar eens het filmpje van Immers en Harry Vermegen terug Hoek. Blijkt hij ook totaal niet tegen kritiek te kunnen en heel kinderlijk te wijzen op de werkloosheid status van criticus Jan Everse.
 

inhethoekje

Active member
Kijk maar eens het filmpje van Immers en Harry Vermegen terug Hoek. Blijkt hij ook totaal niet tegen kritiek te kunnen en heel kinderlijk te wijzen op de werkloosheid status van criticus Jan Everse.

Jan Everse is toch werkloos, dus ik zie niet in waarom hij daar niet op mag wijzen, en dat Vermeegen nog een podium heeft wist ik niet, dacht eerlijk gezegd dat die zich op Cura?ao een delirium had gedronken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jan Everse is toch werkloos, dus ik zie niet in waarom hij daar niet op mag wijzen, en dat Vermeegen nog een podium heeft wist ik niet, dacht eerlijk gezegd dat die zich op Cura?ao een delirium had gedronken.

Immers had het erover dat het werklozen zijn die kritiek hebben op hem. Dat vind ik een kinderachtige opmerking.
 
G

Gast

Guest
Het grote Feyenoord transfertopic

Hij stoort echt als een achterlijke. De tegenstander kan niet fatsoenlijk opbouwen. Hij verovert echt heel veel.

Je moet vooral roepen dat het allemaal kut is, dat Kramer niets kan en dat Van Geel uiterlijk aan het einde van dit seizoen moet oprotten anders begrijp je er niet veel van.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ik ben geen fan van Immers. Maar hij houdt zijn smoel dicht. Krijgt vervolgens weer een kans en die pakt ook gelijk. Als hij weer meespeelt, gebeurt er weer wat.

Verder ben ik een groot fan Karim El Ahmadi.
Zijn eerste periode was kut. Zijn tweede onder Koeman en zijn derde periode vind ik hem echt geweldig. Ok, hij scoort niet, maar die gozer is echt belangrijk voor het team. Net zoals Clasie dat was, maar die scoorde ook nooit.

Vilhena werkt juist keihard. Het verwijt dat hij het niet kan brengen of zeurt in de media vind ik niet juist.

Als je hem nu in de weer ziet op Varkenoord bijvoorbeeld tegen het tweede elftal van VVV zou niet zo geoordeeld worden. Die jongen was overal, tackelen, passend, dominerend, dwingend, voorop in de strijd. Daarnaast zeiden zijn invalbeurten dit seizoen ook al meer dan voldoende. Het is een door de media geschetst onjuist beeld.

Vilhena kreeg vorig seizoen gewoon nauwelijks een kans van Rutten. En dit seizoen heeft hij zijn kans eigenlijk al gegrepen, maar wordt hij daarvoor niet beloond.

Ik vind Immers een beperkte voetballer die inderdaad hard werkt. Hij maakt ook wel eens een goal, maar je wint met hem in het elftal niets omdat hij voetballend, zeker op zijn positie, niet of nauwelijks inbreng heeft. Ik verwacht aanvallend op het middenveld meer van een speler van Feyenoord dan enkel goede arbeid. Daar wil ik creativiteit zien en technisch vermogen. Dat ontbeert Immers.

El Ahmadi brengt gif in het elftal, frivoliteit zelfs, maar hij brengt geen meerwaarde in het afdwingen van kansen of doelpunten. Dat is een groot gemis in zijn spel.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Immers had het erover dat het werklozen zijn die kritiek hebben op hem. Dat vind ik een kinderachtige opmerking.

Ik niet, werklozen hebben vaak kritiek op alles en nog wat.
Als iemand die al 9 jaar thuis zit mij gaat vertellen dat ik kutwerk doe dan wordt ik ook pissig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik niet, werklozen hebben vaak kritiek op alles en nog wat.
Als iemand die al 9 jaar thuis zit mij gaat vertellen dat ik kutwerk doe dan wordt ik ook pissig.

Immers doelde zoals zelfs clown Vermeegen door had op Everse, niet op werklozen in het algemeen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan