Manutelli, dat was toch wel een hype vorig jaar rond deze tijd.
Worden van Bronckhorst/van Gastel/Wouters overigens nog afgerekend mocht het onverhoopt toch gaan tegenvallen of is alleen van Geel het nootje?
Wel inderdaad. Sorry op de kermis in Hoorn geweest en aan het bier gezeten en nu een tikkeltje moe.
Ajax zou een bod op Vermeer van 5 miljoen klaar hebben liggen mocht Cilessen vertrekken.
Ik kijk nergens meer van op wat betreft het transferbeleid van Ajax.Onzin bericht van gisteren Hoek. Alleen Voetbal-Coach nam het geloof ik serieus. Die hoopt zijn buurman weer terug te krijgen.
Ik kijk nergens meer van op wat betreft het transferbeleid van Ajax.
Ik kijk nergens meer van op wat betreft het transferbeleid van Ajax.
Vilhenna voor 3 miljoen naar Fiorentina ???
Blijft zonde. Als je die jongen dinsdag zag spelen... Totale baas op het veld. Een drive ook en dat bij Jong Feyenoord. Die loopt er echt rond om wat te bewijzen. Bijna alles wat hij deed was goed, of wellicht briljant. Rennend, tackelend, briljante passjes, mooie goal, knappe assist.
Ook hoe hij inviel tegen Utrecht en eerder tegen Southampton. Ik begrijp niet waarom Toornstra of Immers de voorkeur krijgen op het middenveld.
Die jongen kan zo goed voetballen, daarnaast smijt je met zijn afschrijving heel veel geld weg bij het vuil.
Tsja Vilhena wil niet bijtekenen. Het is niet alsof Feyenoord het niet geprobeerd heeft. Hetzelfde met Bo?tius. Als ze niet willen bijtekenen, is de keuze niet reuze en verkoop je dus t.e.a.b.