Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Manutelli, dat was toch wel een hype vorig jaar rond deze tijd.

Worden van Bronckhorst/van Gastel/Wouters overigens nog afgerekend mocht het onverhoopt toch gaan tegenvallen of is alleen van Geel het nootje?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Manutelli, dat was toch wel een hype vorig jaar rond deze tijd.

Worden van Bronckhorst/van Gastel/Wouters overigens nog afgerekend mocht het onverhoopt toch gaan tegenvallen of is alleen van Geel het nootje?

Dat ligt aan het spel en het verloop van het seizoen.
 

Fabian

Active member
Komt gewoon tekort.

Maar opvallend dat het zo snel na de contractverlenging einde verhaal is. Dat wijst niet op consistent beleid. Rutten zijn oogappeltje en de volgende trainer heeft hem niet nodig. Wat dat betreft zou je als TD niet je oren moeten laten hangen naar een passant, maar hem beoordelen op zijn kwaliteiten en mogelijkheden. Die zijn beperkt.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Als Sleegers en Manu vertrekken wordt de bezetting op de vleugels al wat dunner. Elia en Bilal als echte buitenspelers en Kuyt die daar al een tijd speelt. Wellicht dat ze Achahbar dit seizoen weer op de zijkant gaan plaatsen, maar daarna kom je dan toch al snel uit bij een Fernandes. Die zal deze winterstop sowieso wel mee gaan op trainingskamp, maar een debuut dit jaar zou ook nog wel eens kunnen gaan plaatsvinden.
 

inhethoekje

Active member
Ik kijk nergens meer van op wat betreft het transferbeleid van Ajax.

Wij deden Zoetebier van de hand, die ging naar Vitesse omdat hij geen kans kreeg want Dudek was de onbetwiste nr 1.
Klein jaar later kochten we hem weer terug en won hij de UEFA cup, dus alles kan.

Sterker nog, ik zou er niet vreemd van opkijken als Mulder ook weer terugkeert als de tijd er rijp voor is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker doen. Van Bronckhorst die stelt hem toch nooit op. Al was het de beste middenvelder van Europa, als je hem toch nooit opstelt kan je hem net zo goed verkopen.
 

Fabian

Active member
Blijft zonde. Als je die jongen dinsdag zag spelen... Totale baas op het veld. Een drive ook en dat bij Jong Feyenoord. Die loopt er echt rond om wat te bewijzen. Bijna alles wat hij deed was goed, of wellicht briljant. Rennend, tackelend, briljante passjes, mooie goal, knappe assist.

Ook hoe hij inviel tegen Utrecht en eerder tegen Southampton. Ik begrijp niet waarom Toornstra of Immers de voorkeur krijgen op het middenveld.
Die jongen kan zo goed voetballen, daarnaast smijt je met zijn afschrijving heel veel geld weg bij het vuil.
 
G

Gast

Guest
Blijft zonde. Als je die jongen dinsdag zag spelen... Totale baas op het veld. Een drive ook en dat bij Jong Feyenoord. Die loopt er echt rond om wat te bewijzen. Bijna alles wat hij deed was goed, of wellicht briljant. Rennend, tackelend, briljante passjes, mooie goal, knappe assist.

Ook hoe hij inviel tegen Utrecht en eerder tegen Southampton. Ik begrijp niet waarom Toornstra of Immers de voorkeur krijgen op het middenveld.
Die jongen kan zo goed voetballen, daarnaast smijt je met zijn afschrijving heel veel geld weg bij het vuil.

Tsja Vilhena wil niet bijtekenen. Het is niet alsof Feyenoord het niet geprobeerd heeft. Hetzelfde met Bo?tius. Als ze niet willen bijtekenen, is de keuze niet reuze en verkoop je dus t.e.a.b.
 

Fabian

Active member
Tsja Vilhena wil niet bijtekenen. Het is niet alsof Feyenoord het niet geprobeerd heeft. Hetzelfde met Bo?tius. Als ze niet willen bijtekenen, is de keuze niet reuze en verkoop je dus t.e.a.b.

Dat is het simpele verhaal.

Het juiste verhaal is dat hij zonder echt goede reden vorig seizoen is afgedankt door Rutten. Dat was nergens op gebaseerd. Hij was de beste man in de voorbereiding voor dat seizoen. Toornstra werd gehaald, El Ahmadi en hij kreeg geen kans meer. Daar begrijp ik niet veel van. Speelde altijd onder Koeman, functioneerde prima en opeens was het voorbij. En dat allemaal dankzij een passant die een seizoen vergooide met Feyenoord.

Dat bedoel ik dus met het weggooien van geld. Als die jongen de speeltijd had gekregen die hij verdient, hadden we nu niet in deze situatie gezeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan