Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Toch weer eentje die vertrekt. Zo zie je maar....ze kunnen wel bijtekenen maar als er toch een mooie club komt... Zou Dijks (ben serieus) evt niet optie zijn? Mag weg bij Ajax en is er wel eentje van de mouwen opstropen.

Zeg pleurT jij eens op naar je eigen sectie joh... Stront vervelend de hele zomerstop al. ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch weer eentje die vertrekt. Zo zie je maar....ze kunnen wel bijtekenen maar als er toch een mooie club komt... Zou Dijks (ben serieus) evt niet optie zijn? Mag weg bij Ajax en is er wel eentje van de mouwen opstropen.

Nee, die heeft zijn kans gehad en koos voor Ajax. Dan kunnen we beter Malacia doorschuiven. Vrijwel een even grote kans van slagen.

Van Geel mag nu laten zien wat hij waard is. Verkopen kan hij, maar nu moet hij goed inkopen.

Ik vrees het ergste. J?rgensen was een mooie verrassing, maar verder zoeken we het meestal in de eredivisie. Dan kom je bij Haps, St. Juste (voor centraal), Van Aken en wellicht een van die jongens van FC Twente uit. Daar betaal je dan fors voor met een redelijke kans dat ze het niet redden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hmm, ik vind 15 miljoen nou niet echt uitzonderlijk veel. Me dunkt dat Monaco behoorlijk in de slappe was zit.
 

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord transfertopic

Zo bijzonder is die Haps toch ook niet? Viel ver terug na de winterstop. Ik vind 5 miljoen al veel teveel eerlijk gezegd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo bijzonder is die Haps toch ook niet? Viel ver terug na de winterstop. Ik vind 5 miljoen al veel teveel eerlijk gezegd.

Is ook teveel. In principe 3,5 miljoen is zat. Omdat je wat meer geld om handen hebt zou je ietsje hoger kunnen gaan zitten. Maar je gaat natuurlijk niet meer dan 5 miljoen lappen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
https://www.vi.nl/nieuws/transfer-kongolo-in-stroomversnelling-monaco-betaalt-vijftien-miljoen

Fak it. Daar gaat ons seizoen. Was te verwachten overigens. Ach, die langverwachte schaal is eindelijk binnen. We gaan weer bouwen!

Zoals ik in de appgroep al zei, uitstekend moment om je weer te gaan richten op de jeugd. We hebben een uitstekende A1 staan, waarvan er zeker 8 de potentie hebben om het eerste te halen. Vergelijkbaar met de generatie van Kongolo en Vilhena. Investeer nu in die jongens en we hebben over een paar jaar weer een zomer waarin we ruim 30 miljoen aan transferinkomsten genereren.
 

Eef de Kip

Well-known member
Overigens wel een mooie transfer voor die jongen. Qua ambiance kan het wellicht beter maar qua club kan hij zich prima ontwikkelen.
 

Jozsef

New member
Jeugd? Mij best hoor. Elk jaar kampioen is ook weer zo saai. Met 50.000 man op een parking, bleeegh.

Hopelijk denkt Van Geel er net zo over. Miljoenen schokken voor overhypte subtoppers, die les hebben we toch wel geleerd na Veijnovic, Tapia etc etc.
 

Jozsef

New member
Nu nog Kramer lozen voor een godsvermogen. Kan Van Geel niet een (helaas wat kort) YouTube filmpje met hoogtepunten uploaden naar China?
 

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord transfertopic

Je mo?t doorselecteren maar voor nu is het wel goed zo hoor. Straks halen ze Tonny of Nico ook nog weg.

En dan zijn er leden die zo'n eindstandvoorspelling nu al invullen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan