Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
mooi en laten we hopen dat hij het aankan die Amrabat :duim:

Vergeet de verdediging niet Martin! !

Een linksback lijkt me meer dan nodig.

Diks schijnt binnenkort binnen te wandelen, maar dan moet er inderdaad nog een linksback komen. Daarnaast nog steeds een buitenspeler. Dat moet Berghuis in principe worden, maar laten we niet eindeloos op Watford wachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Diks kon bij Vitesse het laatste half jaar toch geen basisplek afdwingen ?

Kwam volgens mij niet fit binnen, maar was volgens mij geen onbetwist basisspeler. Weet ook niet of hij dat bij ons wel gaat worden. Hij was in zijn eerste periode bij Vitesse een zeer talentvolle speler. Als back up voor Nieuwkoop prima en in Nieuwkoop heb ik wel vertrouwen. Voldoet Diks, dan lichten wij de koopoptie. Voldoet hij niet, dan schuiven we volgend jaar wellicht Reith door.

Dat is helemaal geen toeval. Feyenoord had eerst geld nodig om daarna zelf te kopen.

Wolf doelt denk ik dat Ajax opeens interesse heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die Amrabat? Ik heb t idee dat die Ayoub een betere speler is. Of mis ik iets....?

2,5 jaar leeftijdsverschil. Verder ken ik Amrabat ook niet echt. Ayoub lijkt echter wat te blijven steken op een bepaald niveau en Amrabat kan wellicht wel stappen maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die Amrabat? Ik heb t idee dat die Ayoub een betere speler is. Of mis ik iets....?

Amrabat is wat dynamischer. Ayoub voetbalt meer vanuit zijn positie, terwijl Amrabat juist veel meters maakt. Verder zijn ze redelijk vergelijkbaar, al is Amrabat wat jonger.
 
G

Gast

Guest
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die Amrabat? Ik heb t idee dat die Ayoub een betere speler is. Of mis ik iets....?

Amrabat moet nog heel veel leren en ik moet nog zien of dit de beste stap voor hem is op dit moment. Bij Utrecht heeft ie ook genoeg mindere wedstrijden gespeeld.

Groot pluspunt van Amrabat is zijn grote inhoud qua conditie en loopvermogen,
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb een beetje idee dat Amrabat een soort Basacikoglu is die nog lang niet zo ver is, maar door de media al omhoog is geschreven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb een beetje idee dat Amrabat een soort Basacikoglu is die nog lang niet zo ver is, maar door de media al omhoog is geschreven.

Ik heb Utrecht niet zo vaak zien spelen, maar in de Kuip tegen Feyenoord viel hij me positief op. Daarna heb ik aan PES5 gevraagd of hij bij Utrecht - Heerenveen in de play-offs speciaal op hem wilde letten, omdat die wedstrijd na de heenwedstrijd al beslist was. En zijn scoutingrapport was ook positief. Ik lees verder dat o.a. Leipzig en Ajax (door Amrabat zelf bevestigd) concreet waren en dat er nog tal van andere (buitenlandse) clubs ge?nteresseerd waren. Die clubs zullen dat niet zijn enkel omdat hij omhoog is geschreven door de media. Kortom, ik ben wel tevreden met deze transfer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Lijkt mij sowieso broodje aap. Ajax heeft genoeg middenvelders die eraan komen. Waarom Amrabat halen? Als ze al interesse toonden, dan was het net als met Guidetti om de prijs op te drijven. Ook dat kan overigens een broodje aap verhaal zijn.
Nou, de haat van Utrecht naar Ajax toe kennende zou het me geeneens verbazen. Gewoon voortaan dus in elke speler van Utrecht interesse tonen en dan verpatsen ze het gelijk onder de marktprijs aan een andere club. Is die kutclub uit Niuwegein-Noord tenminste met een paar jaar failiet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, de haat van Utrecht naar Ajax toe kennende zou het me geeneens verbazen. Gewoon voortaan dus in elke speler van Utrecht interesse tonen en dan verpatsen ze het gelijk onder de marktprijs aan een andere club. Is die kutclub uit Niuwegein-Noord tenminste met een paar jaar failiet.

Wat een vijandigheid weer vanuit Abcoude-Noord.
 

JFK

Well-known member
Amrabat is wat dynamischer. Ayoub voetbalt meer vanuit zijn positie, terwijl Amrabat juist veel meters maakt. Verder zijn ze redelijk vergelijkbaar, al is Amrabat wat jonger.

Amrabat is veel technischer en heeft ook een goede steekbal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tenzij ze vorige zomer een dergelijke clausule zijn overeengekomen laat Feyenoord hem ook niet voor dat bedrag gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan