Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic


Niet helemaal. El Ghazi heeft dacht ik nog in de Feyenoord jeugd gespeeld.

Verder zoeken we nog buitenspelers en kent Van Geel ze van de eredivisie. Zou zomaar kunnen dat Van Geel met een van die twee aankomt.
 

Jozsef

New member
De Ajacieden hebben er weinig vertrouwen in. De Feyenoorders zijn (voorzichtig) optimistisch. We gaan het meemaken.

Ik heb ook m'n bedenkingen hoor. Ik had hoop dat Van Geel met een ?chte verrassing zou komen. Ik moet het nog zien, maar voetballen kan hij wel. Alleen vaak wisselvallig en geblesseerd, dat moet er wel uit.
 

JFK

Well-known member
Hij heeft een paar wedstrijden gehad waarin hij doorslaggevend was, verder hobbelde hij vooral mee. Dat hij basisspeler was had hij vooral te danken aan Stuivenberg.

Je zegt het, een paar. Ik kan me alleen wedstrijden tegen Ajax en NEC voor de geest halen. De rest was hij geblesseerd en blonk hij uit in zeiken de tegen de scheidsrechter..
 

fr-keff

Active member
Je zegt het, een paar. Ik kan me alleen wedstrijden tegen Ajax en NEC voor de geest halen. De rest was hij geblesseerd en blonk hij uit in zeiken de tegen de scheidsrechter..

Wist niet dat Ajax en NEC tegenwoordig in Belgi? spelen.
 

Makanaky

Well-known member
Ik volg de competities waar ze spelen niet zo (al geloof ik best dat ze er niet veel soeps van maken), maar wat heeft dat met het terughalen van Bo?tius te maken?

Niet bijster veel, maar dit zijn ook van die pseudo-mislukte gevallen die elke NL topclub wel kent. Ze hebben nog zat potentie voor in ieder geval de Eredivisie en ja, El Ghazi vind ik persoonlijk een hele fijne speler en ook wel een sympathieke jongen.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb ook m'n bedenkingen hoor. Ik had hoop dat Van Geel met een ?chte verrassing zou komen. Ik moet het nog zien, maar voetballen kan hij wel. Alleen vaak wisselvallig en geblesseerd, dat moet er wel uit.

Hij is nog maar 23. Eigenlijk kan hij alleen nog maar beter worden.
 

Maasveld

Well-known member
Je kunt het blijven proberen, of je neemt gewoon gelijk van mij aan dat die transfer er inderdaad spoedig komt voor een bedrag rond de 18 miljoen.

Intussen staan Boetius en Amrabat te wachten tot de Karsdorp transfer definitief is. Zodra dat zo is, zullen die twee bij Feyenoord tekenen. Wellicht dat Berghuis spoedig volgt. Van Persie verwacht ik ook nog, maar dat zal vermoedelijk wat later gebeuren.
14 + 2 aan mogelijke bonussen naar het schijnt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou mooi zijn als de kern voor de eerste training rond is. Daar zou ook Van Persie bij moeten horen. Verder vind ik nog steeds dat we een linksback moeten halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan