Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Akkoord Feyenoord en FC Twente over Tapia'
Feyenoord en FC Twente zouden overeenstemming hebben bereikt over een transfer van Renato Tapia naar De Kuip. Naar verluidt betalen de Rotterdammers een bedrag van 2,5 miljoen euro voor de middenvelder uit Peru. Tapia (20) zal woensdag een medische keuring ondergaan bij zijn beoogde nieuwe club. (De Telegraaf)
door Redactie NU.nl 6:56
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp het ook niet. Hij zal hier echt niet voor een appel en een ei komen ballen. Alsof we nog niet genoeg middenvelders hebben.
 

DeftonesJP

New member
Waarschijnlijk is dit met het oog op volgend jaar en verwachten ze een uittocht aan middenvelders (vilhena, toornstra en misschien el ahmadi?). Regeren is vooruit zien. Gelukkig is van geel altijd heel creatief en scout hij altijd uitvoerig buiten de eredivisie.
 

Cees

New member
Ik kan me wel herinneren dat ik in voorgaande seizoenen wel een positief beeld had van Tapia. Maar ik heb dit seizoen zeer weinig van FC Twente gezien en wat ik er van zie en hoor is dat ook over Tapia niet bijzonder positief. Dan heb je dus wederom een twijfelgeval waarvan het afwachten is hoe hij gaat presteren. Dan vraag ik me wel af in hoeverre het gewoon niet veel beter is om bijvoorbeeld jeugdspelers met vaste regelmaat minuten te laten maken dit seizoen.
 

DeftonesJP

New member
Dat punt draag ik ook vaak aan als het gaat om deze discussie maar ik krijg dan vaak te horen dat er een gat zit qua lichtingen op varkenoord. Ik heb zelf geen zicht op bijvoorbeeld de A1 van feyenoord maar dat schijnt niet over te houden.
 

Cees

New member
Dat punt draag ik ook vaak aan als het gaat om deze discussie maar ik krijg dan vaak te horen dat er een gat zit qua lichtingen op varkenoord. Ik heb zelf geen zicht op bijvoorbeeld de A1 van feyenoord maar dat schijnt niet over te houden.
Op dit moment zitten Schuurman en Nieuwkoop als middenvelder bij de selectie, maar zij krijgen vooralsnog niet de kans om minuten te maken. En dan heb je ook nog Hamer die volgens mij dicht tegen de selectie aanzit.
 

Ivanhoe

Active member
Tapia komt van buiten de EU, dus hij zal ook wel een aardig salaris gaan vangen bij Feyenoord.

Voor 2016 ligt het minimum salaris voor niet EU-spelers van 20 jaar of ouder op EUR 394.616. Dat bedrag neemt al jaren af omdat het gekoppeld is aan het gemiddelde salaris in de eredivisie en dit neemt al jaren.
 
G

Gast

Guest
Gaat die Van Geel Kongolo ook nog een contractverlenging geven, de idioot ..... oh wacht even.:oops:
 

Ivanhoe

Active member
Tja, je hebt natuurlijk met 2 partijen te maken, het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat Kongolo maximaal 2 jaar wilde bijtekenen.
 

Abubakari

Well-known member
In de periode dat je bevestigd krijgt dat die b garnituur aankopen als Vejinovic, Kramer etc. uit de eredivisie je niet verder helpt haal je maar weer een middenvelder uit de b garnituur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan