Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
53081b0686d8208c9b08e85c66650a0b.jpg


Topaankoop! :duim:
 

erka

Well-known member
Ik vind dat Feyenoord weer in de oude fout vervalt door te veel geld te betalen voor spelers die nog h??l veel moeten leren.
Maar goed, nu heeft men weer centen te besteden en dan worden clubs vanzelf lui. Is bij alle clubs zo.

Dom, dom.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Weer? Wij hebben niet een heel uitgebreid trackrecord met dit soort aankopen. Haps (2), St. Juste (7) en Amrabat (8) staan in onze top tien duurste aankopen. Daarin staat verder Lazovic op 1, Ono op 3, Cruz op 4, Makaay op 5, El Ahamdi op 6, Song op 9 en Iwan op 10. Volgens mij valt het wel mee met spelers die veel moeten leren waar we hoge transfersommen hebben neergelegd.

Ben het wel eens dat we wel te hoge transfersommen neerleggen, maar dat is de prijs die je moet betalen als je aan het begin van je voorbereiding je selectie compleet wil hebben.

We lossen ook een probleem op van een paar minder talentvolle jeugdlichtingen. Als er over twee jaar spelers vertrekken, dan zijn we vermoedelijk beter in staat om dat op te vangen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind dat Feyenoord weer in de oude fout vervalt door te veel geld te betalen voor spelers die nog h??l veel moeten leren.
Maar goed, nu heeft men weer centen te besteden en dan worden clubs vanzelf lui. Is bij alle clubs zo.

Dom, dom.
Feyenoord betaalde in het verleden teveel voor spelers die juist uitgeleerd waren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De niet zo succesvolle aankopen van Van Geel in zijn Ajax tijd? Was toen toch ook al meer een goede verkoper dan koper?

Ik vraag mij wel af welke buitenspeler we gaan begroeten. Berghuis lijkt onder de nieuwe trainer van Watford beter in de smaak te vallen en dan zal een transfer naar Feyenoord in beginsel geen doorgang vinden.

Nu wordt Larsson genoemd, maar dat lijkt mij een wat dure optie. Het transfergeld van Kongolo is er al volledig doorheen gejaagd met drie top tien transfers en Feyenoord heeft nog wat achterstanden uit het verleden weg te werken en nieuwe projecten te financieren. Verder zet ik mijn vraagtekens bij Larsson. Liet het behoorlijk afweten bij een SC Heerenveen uit vorm. Daarnaast is hij iedere transferperiode ziek geweest waardoor hij soms zelfs foto momentjes mist. Tegelijkertijd wordt hij afgeschilderd als een zachtaardige, gevoelige en stille jongen. Dat laatste klinkt als een volgende Vejinovic, die ook te lief bleek voor De Kuip. Lijkt mij een te groot financieel risico om een transferrecord voor te breken.

Wie dan wel is erg lastig. Met de scouting van Feyenoord kom je dan uit bij Rashica, Ola John, Mahi of Jahanbahkhs. Rashica en Jahanbahkhs zullen ongeveer hetzelfde moeten kosten als Larsson. Ola John zal vermoedelijk goedkoper zijn, maar heeft de laatste jaren weinig indruk gemaakt. Mahi heeft een seizoen het goed gedaan bij FC Groningen en zal vermoedelijk qua transfersom niet heel veel duurder of goedkoper dan Ola John zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan