Pascallovic
Well-known member
Gelet op wat die aanval van Mexico op het WK presteerde, vond ik het sowieso bijzonder dat hij niet mee mocht. Daar zat echt niks bijzonders tussen.
Dat is geen Mexicaan.Nu Wieffer nog.
Die moet in OranjeDat is geen Mexicaan.
Eens, maar hij is nog altijd maar 21 jaar he. Wat dat betreft nog verre van een gearriveerde speler.Gelet op wat die aanval van Mexico op het WK presteerde, vond ik het sowieso bijzonder dat hij niet mee mocht. Daar zat echt niks bijzonders tussen.
Ik luister er ook altijd graag naar.Nog even na dat gedoe van afgelopen woensdag.
De populairste Feyenoord Podcast is 'Kein Geloel'. Dit is een podcast die gemaakt wordt door fans. Geen journalisten of oud-spelers, maar een groepje gasten die fanatiek supporter zijn, met een seizoenkaart. Zij nemen twee keer per week een podcast op om de wedstrijden en alle andere nieuwtjes en ontwikkelingen rondom de club te bespreken. Ik ben sowieso al vaste luisteraar, omdat het gewoon lekker weg luistert en die gasten de boel behoorlijk vergelijkbaar beleven met hoe ik dat doe.
Maar goed, zij hebben dus heel veel luisteraars en daarmee een groot bereik. Gisteravond hebben ze weer een podcast opgenomen. En de manier waarop ze de gebeurtenissen van afgelopen woensdag bespreken, zorgt er gelijk voor dat ik mijn vertrouwen in de Feyenoordsupporter weer een beetje teruggevonden heb. Echt grote klasse hoe ze zich uit durven te spreken, de juiste dingen zeggen en niet naar anderen wijzen.
#KG345 - "Snel weer van die zwarte naar die roze wolk"
Episode · Kein Geloel · Het had een van de mooiste wedstrijden van het jaar moeten worden, maar de halve finale tegen Ajax in het bekertoernooi was op alle manieren foeilelijk. Feyenoord staat er weer slecht op in de voetbalwereld nadat Ajacied Davy Klaassen een aansteker op zijn hoofd kreeg. In...open.spotify.com