Het grote Feyenoord nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding

Geweldig diepte artikel over onze trainer. Ik ben ervan overtuigd dat Slot heel ver gaat komen als trainer. Dit artikel bevestigt dat en geeft een heel mooi beeld van hoe hij zich op alle vlakken in het trainersvak onderscheidt en ontwikkelt. Zou graag willen lezen hoe andere trainers dit doen.
 

Pascallovic

Well-known member

Bij Feyenoord stellen ze ook wel vaak diagnoses die dan later relatief mee blijken te vallen. Eerder al met Timber die er maanden uit zo liggen, wat enkele weken werd. Trauner dus wel flink eerder terug en zelfs polsbreuk bij Bijlow wat geen polsbreuk is. Bijzonder hoe je schade aan een spier als polsbreuk diagnosticeert overigens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon een magische genezer. Maar inderdaad wel bijzonder. De Klassieker is een maand weg, dat is vrij ambitieus om ze dan wedstrijdfit te hebben.
 

Miramar

Well-known member
Mijn all time Feyenoord held loopt deze week mee met de trainersstaf om wat kennis op te doen. Welkom.
 

Pascallovic

Well-known member
Verstandige man. Van Slot kun je wel wat leren.
Ik heb mijn twijfels over in hoeverre je van trainers echt kunt leren. Het komt toch met enige regelmaat voor dat de assistent van een toptrainer na enkele jaren een keer op eigen benen gaat staan, om er niks van te bakken. Noem al die assistenten van Louis van Gaal bijvoorbeeld, een Pepijn Lijnders, Rene Meulensteen, Carlos Queiroz, etc. Allemaal mensen die bij toptrainers in de keuken hebben gekeken en er een weinig imponerende carriere op na hebben gehouden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb mijn twijfels over in hoeverre je van trainers echt kunt leren. Het komt toch met enige regelmaat voor dat de assistent van een toptrainer na enkele jaren een keer op eigen benen gaat staan, om er niks van te bakken. Noem al die assistenten van Louis van Gaal bijvoorbeeld, een Pepijn Lijnders, Rene Meulensteen, Carlos Queiroz, etc. Allemaal mensen die bij toptrainers in de keuken hebben gekeken en er een weinig imponerende carriere op na hebben gehouden.

Zal ergens ook wel qua persoonlijkheid in jezelf moeten zitten. Maar je hebt wel een punt. Daar staat tegenover dat een Ten Hag bewust bij Bayern München is gaan werken om te leren van Guardiola.
 
Bovenaan