Wordt de soap met Hilgers en/of Zerrouki weer opgestart?
Voor die onin hebben we geen tijd. Als er vervangers komen, dan liever gisteren dan vandaag. In januari staat er al veel op het spel.
Wordt de soap met Hilgers en/of Zerrouki weer opgestart?
Wellicht niet.Je zou zeggen dat je tijd genoeg hebt gehad om andere namen op je lijstje te zetten. Wellicht is een Fosu-Mensah interessant.
Ik heb mijn twijfels over in hoeverre je van trainers echt kunt leren. Het komt toch met enige regelmaat voor dat de assistent van een toptrainer na enkele jaren een keer op eigen benen gaat staan, om er niks van te bakken. Noem al die assistenten van Louis van Gaal bijvoorbeeld, een Pepijn Lijnders, Rene Meulensteen, Carlos Queiroz, etc. Allemaal mensen die bij toptrainers in de keuken hebben gekeken en er een weinig imponerende carriere op na hebben gehouden.Verstandige man. Van Slot kun je wel wat leren.
Ik heb mijn twijfels over in hoeverre je van trainers echt kunt leren. Het komt toch met enige regelmaat voor dat de assistent van een toptrainer na enkele jaren een keer op eigen benen gaat staan, om er niks van te bakken. Noem al die assistenten van Louis van Gaal bijvoorbeeld, een Pepijn Lijnders, Rene Meulensteen, Carlos Queiroz, etc. Allemaal mensen die bij toptrainers in de keuken hebben gekeken en er een weinig imponerende carriere op na hebben gehouden.
Verstandige man. Van Slot kun je wel wat leren.
Dat zou het simpelste zijn. Maar dan kunnen we niet meer jenken.Gewoon schaartje pakken en label eraf.
Gewoon schaartje pakken en label eraf.
Als je dat op 60 graden gaat wassen ben je gewoon dom.Dan ben je de wasinstructies kwijt.
Ben je mooi van dat lelijke tenue af....Als je dat op 60 graden gaat wassen ben je gewoon dom.