Het grote Feyenoord nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Gelet op wat die aanval van Mexico op het WK presteerde, vond ik het sowieso bijzonder dat hij niet mee mocht. Daar zat echt niks bijzonders tussen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelet op wat die aanval van Mexico op het WK presteerde, vond ik het sowieso bijzonder dat hij niet mee mocht. Daar zat echt niks bijzonders tussen.
Eens, maar hij is nog altijd maar 21 jaar he. Wat dat betreft nog verre van een gearriveerde speler.
 

Miramar

Well-known member
Even kijken of Kokcü en Pedersen ook geblesseerd raken vanavond dan kunnen we de handdoek gooien...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nog even na dat gedoe van afgelopen woensdag.

De populairste Feyenoord Podcast is 'Kein Geloel'. Dit is een podcast die gemaakt wordt door fans. Geen journalisten of oud-spelers, maar een groepje gasten die fanatiek supporter zijn, met een seizoenkaart. Zij nemen twee keer per week een podcast op om de wedstrijden en alle andere nieuwtjes en ontwikkelingen rondom de club te bespreken. Ik ben sowieso al vaste luisteraar, omdat het gewoon lekker weg luistert en die gasten de boel behoorlijk vergelijkbaar beleven met hoe ik dat doe.

Maar goed, zij hebben dus heel veel luisteraars en daarmee een groot bereik. Gisteravond hebben ze weer een podcast opgenomen. En de manier waarop ze de gebeurtenissen van afgelopen woensdag bespreken, zorgt er gelijk voor dat ik mijn vertrouwen in de Feyenoordsupporter weer een beetje teruggevonden heb. Echt grote klasse hoe ze zich uit durven te spreken, de juiste dingen zeggen en niet naar anderen wijzen.

 

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn sowieso niet bang om zich ergens over uit te spreken. Ik geloof dat ze na die eerste keer One Love actie ook gezeik van supporters over zich heen kregen, vanwege de stelling dat het toch niet goed was dat Kökçü er niet aan mee deed.
 

JFK

Well-known member
Nog even na dat gedoe van afgelopen woensdag.

De populairste Feyenoord Podcast is 'Kein Geloel'. Dit is een podcast die gemaakt wordt door fans. Geen journalisten of oud-spelers, maar een groepje gasten die fanatiek supporter zijn, met een seizoenkaart. Zij nemen twee keer per week een podcast op om de wedstrijden en alle andere nieuwtjes en ontwikkelingen rondom de club te bespreken. Ik ben sowieso al vaste luisteraar, omdat het gewoon lekker weg luistert en die gasten de boel behoorlijk vergelijkbaar beleven met hoe ik dat doe.

Maar goed, zij hebben dus heel veel luisteraars en daarmee een groot bereik. Gisteravond hebben ze weer een podcast opgenomen. En de manier waarop ze de gebeurtenissen van afgelopen woensdag bespreken, zorgt er gelijk voor dat ik mijn vertrouwen in de Feyenoordsupporter weer een beetje teruggevonden heb. Echt grote klasse hoe ze zich uit durven te spreken, de juiste dingen zeggen en niet naar anderen wijzen.

Ik luister er ook altijd graag naar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zin om een statistische lans te breken voor onze Braziliaanse vrind, Igor Paixao. Hij had duidelijk even tijd nodig om zich aan te passen, net als vrijwel iedere jonge Zuid-Amerikaanse speler die zijn eerste stappen in Europa zet. Zeker als je in acht neemt dat die jongen bij zijn komst amper Engels sprak. Maar inmiddels laat hij zich steeds vaker zien met mooie acties en niet alleen dat.

Hij speelde tot dusver 22 officiële wedstrijden in 2023. Hierin maakte hij 8 goals en leverde hij 3 assists. Dat is op zich al dikke prima voor een buitenspeler. Maar het wordt nog wat indrukwekkender als je daarbij optelt dat hij slechts 8 keer in de basis mocht beginnen. Steker nog: enkel recent in de wedstrijd tegen RKC maakte hij de volledige 90 minuten vol (2 goals). Dat zijn dus stiekem echt uitstekende statistieken.

Ik twijfel nog steeds of hij het pure talent heeft van bijvoorbeeld een Sinisterra. Paixao is ook al 22, de leeftijd waarop Sinisterra zijn beste seizoen bij ons afleverde en hij voor zichzelf een transfer naar Leeds verdiende. Maar desalniettemin lijkt Paixao een schot in de roos van onze scouting en verwacht ik dat hij volgend seizoen een vaste basisspeler gaat zijn.
 
Bovenaan