Ron Jans natuurlijk.
Lijkt mij ook het meest logische. Kennelijk zien de trainers en de bondscoach het anders.
Ron Jans natuurlijk.
Gefrustreerd omdat ten Hag niet heeft gewonnen?Ron Jans natuurlijk.
Tja beetje lastig als je maar een half seizoen op de bank hebt gezeten als eindverantwoordelijke.U wilt perse een naam? Doe dan Henk de Jong maar. Met beperkte middelen met spektakelvoetbal niet alleen gehandhaafd maar zelfs linkerijtje gehaald.
Maar ik vind het sowieso een prijs van niks.
Maar goed, als je club verder geen prijs pakt, gefeliciteerd Feyenoorders!
Des te groter zijn prestatie, zie het verval nadat hij wegviel.Tja beetje lastig als je maar een half seizoen op de bank hebt gezeten als eindverantwoordelijke.
Ja ja, je was net op weg naar de Coolsingel.😁Leuk voor Slot, maar eerlijk gezegd zou het mij echt aan m'n reet roesten wie die award wint...
Dat is om Wilfried Gnonto alvast rond te leiden!Ja ja, je net op weg naar de Coolsingel.😁
Blijf het voor dit soort potjes onzin vinden. Als je een zware uitwedstrijd in de Eredivisie hebt staan, snap ik het nog. Maar Cambuur thuis. Kom op zeg.
Eens, echt een gare nieuwe trend dit.Blijf het voor dit soort potjes onzin vinden. Als je een zware uitwedstrijd in de Eredivisie hebt staan, snap ik het nog. Maar Cambuur thuis. Kom op zeg.
Stadion directeur Van Merwijk ook weg
Hij zal wel een bonus hebben afgesproken als ie eerder weggaat. 3,6 miljoen of zoEven wat jaarrekeningen bekeken, 33 miljoen aan ontwikkelingskosten Nieuwe Stadion van 2014/15 tot en met 2020/21. Duur project geweest. Komt nog wat bij in 2021/22. Zit ook die beruchte Goldman Sachs schuld van 17,5 miljoen in. Ongeveer ook zo’n negatief eigen vermogen. Afgelopen jaar het onderhoud lekker laten verslonzen. Mooie nalatenschap van Jan van Merwijk. Krijgt vast nog een mooie afscheidsreceptie.