Het grote Feyenoord nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Dick Lukkien,die met FC Emmen kampioen
werd en daarmee promotie afdwong naar
de eredivisie,kreeg de prijs voor de
beste trainer van de eerste divisie.

Met afstand het hoogste budget, wat een geweldige trainer is Lukkien toch.
Ron Jans natuurlijk.
Gefrustreerd omdat ten Hag niet heeft gewonnen?
 

Bernardo

Well-known member
U wilt perse een naam? Doe dan Henk de Jong maar. Met beperkte middelen met spektakelvoetbal niet alleen gehandhaafd maar zelfs linkerijtje gehaald.
Maar ik vind het sowieso een prijs van niks.
Maar goed, als je club verder geen prijs pakt, gefeliciteerd Feyenoorders!
Tja beetje lastig als je maar een half seizoen op de bank hebt gezeten als eindverantwoordelijke.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk voor Slot, maar eerlijk gezegd zou het mij echt aan m'n reet roesten wie die award wint...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kökçu is de nieuwe aanvoerder en Feyenoord heeft haar thuiswedstrijd tegen Cambuur tussen het 5e en 6e groepsduel EL laten halen en laten verplaatsen naar donderdag 10 november. Als de ruimte er is verstandig. Valt nu tussen een uitwedstrijd tegen Volendam en een thuiswedstrijd tegen Excelsior.
 

Pascallovic

Well-known member
Blijf het voor dit soort potjes onzin vinden. Als je een zware uitwedstrijd in de Eredivisie hebt staan, snap ik het nog. Maar Cambuur thuis. Kom op zeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blijf het voor dit soort potjes onzin vinden. Als je een zware uitwedstrijd in de Eredivisie hebt staan, snap ik het nog. Maar Cambuur thuis. Kom op zeg.

Heb je gelijk in. We hebben met PSV uit, FC Twente thuis en AZ uit zwaardere potten er tussen zitten. Dan had ik FC Twente thuis er tussenuit gehaald. Al is het alleen maar omdat we 10 november beter zijn ingespeeld dan 9 oktober. FC Twente is daarnaast de sterkste eredivisieclub zonder Europese verplichtingen.
 

Abubakari

Well-known member
Benieuwd of PSV nou zoveel minder was geweest tegen Rangers als ze op zaterdag nog even dik van Volendam hadden gewonnen. Misschien was het zelfs wel beter geweest om met een lekker(der) gevoel aan die wedstrijd te zijn begonnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat had ze waarschijnlijk alleen maar geholpen. Meer wedstrijden is meer ritme met een deels nieuw team en een nieuwe trainer. Waar de verschillen klein zijn kun je beter de pot eruit laten halen als de mogelijkheid er toch is. Vorig jaar Utrecht uit was zo’n pot die je anders wellicht wel had kunnen winnen. Nu is FC Twente een linke pot. Anderzijds kan die pot tegen FC Twente je ook juist weer helpen om je als team te ontwikkelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En weg is Smiling Frank: https://www.feyenoord.nl/nieuws/nie...nesen-keert-niet-terug-bij-feyenoord---050922

Ik snap dat Feyenoord wellicht verder wil met reorganiseren, maar je laat wel iemand gaan die echt aan de basis heeft gestaan van heel veel goede ontwikkelingen binnen Feyenoord. De jeugdopleiding lijkt weer de goede kant op te gaan, Feyenoord heeft tegenwoordig een goede scouting en hij heeft aan de basis gestaan van de huidige positieve ontwikkelingen rondom Feyenoord 1.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stadion directeur Van Merwijk ook weg

Daar hoeven we denk ik minder rouwig om te zijn. Misschien toch nog een kans dat de verhoudingen tussen club en stadion verbeteren. Wie weet dat beide uiteindelijk eenzelfde belang gaan dienen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Even wat jaarrekeningen bekeken, 33 miljoen aan ontwikkelingskosten Nieuwe Stadion van 2014/15 tot en met 2020/21. Duur project geweest. Komt nog wat bij in 2021/22. Zit ook die beruchte Goldman Sachs schuld van 17,5 miljoen in. Ongeveer ook zo’n negatief eigen vermogen. Afgelopen jaar het onderhoud lekker laten verslonzen. Mooie nalatenschap van Jan van Merwijk. Krijgt vast nog een mooie afscheidsreceptie.
 

Miramar

Well-known member
Even wat jaarrekeningen bekeken, 33 miljoen aan ontwikkelingskosten Nieuwe Stadion van 2014/15 tot en met 2020/21. Duur project geweest. Komt nog wat bij in 2021/22. Zit ook die beruchte Goldman Sachs schuld van 17,5 miljoen in. Ongeveer ook zo’n negatief eigen vermogen. Afgelopen jaar het onderhoud lekker laten verslonzen. Mooie nalatenschap van Jan van Merwijk. Krijgt vast nog een mooie afscheidsreceptie.
Hij zal wel een bonus hebben afgesproken als ie eerder weggaat. 3,6 miljoen of zo
 
Bovenaan