Het grote Feyenoord nieuwstopic

stc

Well-known member
Dat Bijlow voor de rest van het seizoen is uitgeschakeld is heel jammer voor Feyenoord en hemzelf. Ik vind Bijlow een heel goede keeper. Aan de andere kant kan Bijlow nu heel rustig toewerken naar het nieuwe seizoen en het WK.

Ben alleen benieuwd wie er eventueel als extra keeper wordt aangetrokken. Zoveel beschikbare keepers zijn er denk ik niet.
 

Hankie

Well-known member
Bijlow wordt geopereerd en het is voor hem einde seizoen. De kans is klein dat er een keeper bijkomt gezien de regels rondom transfervrije keepers en evt vanuit het buitenland. Hup Marciano!
 

Abubakari

Well-known member
Hup Marciano!

694
 

De Wolf

Well-known member
Is er geen speciale regeling voor spelers in Rusland?

Anders zal het wel iets van Ruiter of Velthuizen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Trauner en Slot corona, Kokcu geschorst, Bijlow geblesseerd... Kunnen we voor zondag gewoon een reglementaire 3-0 nederlaag opschrijven en ons de vernedering besparen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan wint Ajax misschien wel met 3-2 door een goal in blessuretijd.
Haha. Nou ik denk eerder dat het een bloedeloze 2-0 wordt. Ajax wat de wedstrijd vanaf het begin controleert. Feyenoord wat enthousiast aanvalt, zonder echte kansen te creëren. Ajax wat met de eerste en de beste kans op 1-0 komt, uiteraard via de voet van een Feyenoorder ofzo. Zo'n lullige goal. Naarmate de wedstrijd vordert gaat Feyenoord meer risico's nemen en uiteindelijk maakt Ajax vanuit de tegenaanval de 2-0. Via Berghuis, denk ik.

Of we gaan er kansloos met 6-0 af, dat kan ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pyatov van Shakhtar wordt nu voorzichtig gelinkt aan Feyenoord door FeyenoordTM. Dat is wel een naam.
 
Bovenaan