Het grote Feyenoord nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Ik las dat Advocaat weinig vertrouwen heeft in het schip met geld. En dan nog, het blijft Feyenoord, 150 miljoen hebben ze in no time verbrast aan waardeloze spitsen.
 

Miramar

Well-known member
Ik las dat Advocaat weinig vertrouwen heeft in het schip met geld. En dan nog, het blijft Feyenoord, 150 miljoen hebben ze in no time verbrast aan waardeloze spitsen.
Clyde Best, Glenn Kwidama, Mark Farrington, Harry van der Laan waren in potentie topspelers...
 

Deathprod

Active member
Dan haal je Joey Veerman, Botman en Depay er ook nog bij. Dan kom je al een heel eind 😄
Zou mooi voor de competitie zijn als het door gaat.
 

Batigoal

Well-known member
Het klinkt allemaal mooi, maar een (ongetwijfeld duur) Amerikaans adviesbureau inschakelen om een rapport te schrijven? Volgens mij krijg je daar vooral een hoop open deuren voor terug.
 

Maasveld

Well-known member
Het klinkt allemaal mooi, maar een (ongetwijfeld duur) Amerikaans adviesbureau inschakelen om een rapport te schrijven? Volgens mij krijg je daar vooral een hoop open deuren voor terug.
Mwaoh, beetje voorbarig. Kijk naar Hypercube, die komen keer op keer met nieuwe ideeën.
 

JMD

Well-known member
Het zou om 200 miljoen gaan. Daarvoor moeten ze de meest talentvolle trainer halen plus Stengs, Wijndal en Boadu.
Maar hoe naief ben je als je denkt dat Stengs, Wijndal en Boadu naar de Kuip gaan komen? Die gaan van AZ direct naar het buitenland of misschien via Ajax, maar Feyenoord is echt geen positieverbetering qua ranglijst (qua club wel natuurlijk)...
 

Hankie

Well-known member
Het klinkt allemaal mooi, maar een (ongetwijfeld duur) Amerikaans adviesbureau inschakelen om een rapport te schrijven? Volgens mij krijg je daar vooral een hoop open deuren voor terug.

Uiteraard kost 2 ton, maar het is eens goed dat er bij Feyenoord naar gekeken wordt ook al zijn het open deuren. Tenminste als er iets mee gedaan wordt.......

Maar hoe naief ben je als je denkt dat Stengs, Wijndal en Boadu naar de Kuip gaan komen? Die gaan van AZ direct naar het buitenland of misschien via Ajax, maar Feyenoord is echt geen positieverbetering qua ranglijst (qua club wel natuurlijk)...

De wonderen zijn de wereld nog niet uit en het gaat ook voornamelijk om een stuk salaris natuurlijk. De spelers moeten sowieso een tussenstap maken want verzuipen gelijk in het buitenland.
 

Deathprod

Active member
Ja met een hoop geld gaan er vele deuren open natuurlijk. Ik zou overigens als Feyenoord zijnde Wijndal niet eens kopen. Je hebt Haps en Malacia voor die positie. Je kan dat geld beter voor veel zwakker bezette posities gebruiken.
 

ALenstra

Well-known member
Mooi die plannen. Maar als Arne een paar keer achter elkaar verliest dan wordt het een heel ander verhaal. En ik meen dat Feyenoord in 2008 ook iets dergelijks ging doen met TD Peter Bosz en trainer Gertjan Verbeek. Alles zou anders worden, er zou een topsportcultuur komen. En Jaap ging het ook anders doen.
 

gevegt

Well-known member
Arnesen kan een goede stap in de richting zetten door Nilis aan te trekken als spits- en trainer.
 
Bovenaan