Clyde Best, Glenn Kwidama, Mark Farrington, Harry van der Laan waren in potentie topspelers...Ik las dat Advocaat weinig vertrouwen heeft in het schip met geld. En dan nog, het blijft Feyenoord, 150 miljoen hebben ze in no time verbrast aan waardeloze spitsen.
Daar denken ze bij AZ anders over.AZ werd met Stengs, Boadu en Wijndal toch ook geen kampioen?
Mwaoh, beetje voorbarig. Kijk naar Hypercube, die komen keer op keer met nieuwe ideeën.Het klinkt allemaal mooi, maar een (ongetwijfeld duur) Amerikaans adviesbureau inschakelen om een rapport te schrijven? Volgens mij krijg je daar vooral een hoop open deuren voor terug.
Maar hoe naief ben je als je denkt dat Stengs, Wijndal en Boadu naar de Kuip gaan komen? Die gaan van AZ direct naar het buitenland of misschien via Ajax, maar Feyenoord is echt geen positieverbetering qua ranglijst (qua club wel natuurlijk)...Het zou om 200 miljoen gaan. Daarvoor moeten ze de meest talentvolle trainer halen plus Stengs, Wijndal en Boadu.
Het klinkt allemaal mooi, maar een (ongetwijfeld duur) Amerikaans adviesbureau inschakelen om een rapport te schrijven? Volgens mij krijg je daar vooral een hoop open deuren voor terug.
Maar hoe naief ben je als je denkt dat Stengs, Wijndal en Boadu naar de Kuip gaan komen? Die gaan van AZ direct naar het buitenland of misschien via Ajax, maar Feyenoord is echt geen positieverbetering qua ranglijst (qua club wel natuurlijk)...
Ja daar heeft VVV het afgelopen seizoen ontzettend veel aan gehad.Arnesen kan een goede stap in de richting zetten door Nilis aan te trekken als spits- en trainer.
Dan moet hij Feyenoord sowieso naar een hoger plan kunnen trekken.Ja daar heeft VVV het afgelopen seizoen ontzettend veel aan gehad.