Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
Het is dus nog erger....

Feyenoord gaat al tien jaar gebukt onder bedreigingen

Terreur regeert in De Kuip
Van een onzer verlaggevers

ROTTERDAM -
Spelers, bestuurders en directeuren van Feyenoord worden al bijna tien jaar stelselmatig bedreigd door een kleine groep supporters.

Het gros van de bedreigingen is nooit in de openbaarheid gekomen, maar de politie en het Openbaar Ministerie zijn er wel van op de hoogte. Gisteren regende het nieuwe dreigementen op fansites en sociale media. De club wordt geterroriseerd door een deel van de eigen aanhang.

De maat is vol voor Feyenoord, dat aan een ’cocktail van maatregelen’ denkt. ,,Feyenoord loopt grote imagoschade op door een opeenstapeling van incidenten, die we nadrukkelijk moeten aanpakken’’, zegt algemeen directeur Eric Gudde. De doodsbedreiging van Feyenoord-speler Marko Vejinovic, die zaterdag thuis werd bezocht door hooligans, is niet nieuw. Sinds 2006 zijn veel meer spelers, bestuurders en directeuren thuis door verschillende groepen hooligans opgezocht en zwaar ge?ntimideerd. Ook kinderen van directieleden zijn bedreigd en op een schoolplein gemolesteerd.
 

DeftonesJP

New member
Vooralsnog heb ik iedereen hier zien posten de afgelopen dagen dus ik ben blij om te constateren dat jullie het niet waren.
 

Jozsef

New member
Onschuldige kinderen van bestuursleden molesteren. Wat een helden zeg.
Nu doorpakken en dit kankergezwel voorgoed wegsnijden van die mooie club.
 

zwammy

Well-known member
Hahaha inderdaad. Het is mijn schuld :)

Ik was al bijna bang dat je met de 5% aankwam. Gelukkig kunnen we dit weer wegstrepen :duim:
 

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Ik wou als tegenhanger ook nog een oud filmpje posten over het molesteren van een onschuldig kind. (...)
Gelukkig ben ik nog niet zo gefrustreerd om die moeite ook daadwerkelijk nog te nemen.
 

zwammy

Well-known member
Waarom zou je moeten verantwoorden? Ik vind het lachwekkend dat iedere keer als er iets gebeurt de bestuurders van Feyenoord roepen dat de grens bereikt is en even later naar een film gaan die gemaakt is door een van de figuren die verantwoordelijk is voor er op jullie neergekeken wordt.

Dat wanneer er een stad gesloopt is de schuld bij de burgemeester gezocht wordt, of aan de politie.

misschien een keer in de spiegel kijken als bestuurder en zeggen dat je niets durft.

Maar Jozsef, als jij een filmpje van een mishandeld kind of een kapotte ruit in Volendam wil plaatsen vooral doen.
 

JMD

Well-known member
Haha de maat is vol. Hou toch op met je halfbakken maatregelen.

1993: 23 jaar geleden. Toen was de maat ook vol

https://www.youtube.com/watch?v=uHcFF0TmfQg

Het is idd al veel langer, er is door een aantal journalisten ook al wel eens gemeld dat Feyenoordbestuurders die gestoorden niet durfde aan te pakken. Verder wilde Wegereef op een gegeven moment bv Feyenoord niet meer fluiten omdat hij bedreigd werd door een aantal gekken, want hij had tegen Feyenoord gefloten. En zo zijn er meer incidenten geweest. En laten we het over de Maasgebouwbestorming van een jaar of 5 geleden ook maar niet hebben. Ook toen werd gesproken van 'de maat is vol'...

Ik hoop van harte dat Gudde dit gaat aanpakken, want ik geloof wel wat o.a. Jozsef en hoekie zegt, dat het een klein gedeelte is. Maar die verpest het echt flink voor de rest, want tegenstanders van Feyenoord krijgen wel elke keer de kans om die club door het slijk te halen. Schoon schip maken, zonder aanziens des persoons.
 

inhethoekje

Active member
Hahaha inderdaad. Het is mijn schuld :)

Ik was al bijna bang dat je met de 5% aankwam. Gelukkig kunnen we dit weer wegstrepen :duim:

Streep jezelf ook weg bij NAC, jij als een van die mafkezen zorgt er ook voor dat NAC op zijn tijd in een verkeerd daglicht komen te staan.
En maar afgeven op Feyenoord en zelf de grootste malloot zijn die NAC bezoekt.
(prat gaan op je eigen hooligan verleden maar als Feyenoord ter sprake komt dan is meneer opeens vergeten wat zijn eigen verleden was)

Je snuift teveel zwammy, iets is er in die bovenkamer verkeerd gegaan, je aversie tegen Feyenoord is zo zielig dat het eigenlijk de moeite van deze post niet waard was.
 

zwammy

Well-known member
Streep jezelf ook weg bij NAC, jij als een van die mafkezen zorgt er ook voor dat NAC op zijn tijd in een verkeerd daglicht komen te staan.
En maar afgeven op Feyenoord en zelf de grootste malloot zijn die NAC bezoekt.
(prat gaan op je eigen hooligan verleden maar als Feyenoord ter sprake komt dan is meneer opeens vergeten wat zijn eigen verleden was)

Je snuift teveel zwammy, iets is er in die bovenkamer verkeerd gegaan, je aversie tegen Feyenoord is zo zielig dat het eigenlijk de moeite van deze post niet waard was.


Ik had het over jullie bestuurders hoek. Misschien eerst lezen, toen kwam bij Fabian zijn ader opzetten omdat ik reageer in jullie sectie en toen kwam deze post.

Voor de rest heb je gewoon gelijk, ik heb ook niets tegen jullie hooliganverleden, heb ik ook nooit gehad. Ik vind alleen dat Feyenoord vaak onschuldigen aanvalt en met wapens komt. Volgens mij hebben wij het hier ook over gehad bij de meeting dus zo verrassend is dat ook niet.

En verder dat boter op het hoofd van jullie bestuur maakt het vaak wat lachwekkend. Tot aan het hof willen gaan omdat er een banaan op het veld gegooid wordt en als er een stad gesloopt wordt heeft de burgemeester niet geluisterd, dat vind ik krom.

Maar verder vind ik jullie nog steeds lief hoor en wil ik best een keer mee zuipen weer. En bijna carnaval dus weer bijna ssssnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)
 

Jozsef

New member
Waarom zou je moeten verantwoorden? Ik vind het lachwekkend dat iedere keer als er iets gebeurt de bestuurders van Feyenoord roepen dat de grens bereikt is en even later naar een film gaan die gemaakt is door een van de figuren die verantwoordelijk is voor er op jullie neergekeken wordt.

Dat wanneer er een stad gesloopt is de schuld bij de burgemeester gezocht wordt, of aan de politie.

misschien een keer in de spiegel kijken als bestuurder en zeggen dat je niets durft.

Maar Jozsef, als jij een filmpje van een mishandeld kind of een kapotte ruit in Volendam wil plaatsen vooral doen.

Ik voel me ?cht niet aangesproken als jij weer eens de Feyenoordhooligans de hak zet. Dat doe ik namelijk zelf ook.
Ik heb wel respect gekregen voor Gudde die ondanks bedreigingen en een doodskist voor zijn woning in Maassluis het tuig blijft veroordelen.
Het overgrote gedeelte van het Legioen doet normaal, is gek van de club en blijft altijd naar de Kuip gaan, no mather what.
Dat wordt nog wel eens vergeten....
 

zwammy

Well-known member
Ik voel me ?cht niet aangesproken als jij weer eens de Feyenoordhooligans de hak zet. Dat doe ik namelijk zelf ook.
Ik heb wel respect gekregen voor Gudde die ondanks bedreigingen en een doodskist voor zijn woning in Maassluis het tuig blijft veroordelen.
Het overgrote gedeelte van het Legioen doet normaal, is gek van de club en blijft altijd naar de Kuip gaan, no mather what.
Dat wordt nog wel eens vergeten....

Goed zo, ik spreek jullie namelijk ook niet aan.

Ik hoop voor jullie dat Gudde het voor mekaar krijgt. Zolang hij het beestje blijft benoemen heb ik daar wel respect voor. Verder gun ik jullie gewoon weer een mooie 6e plaats :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan