Al hadden ze er 10 miljoen voor betaald... De beste jongen speelt inderdaad slecht en valt tegen. Maar het is niet dat hij de kantjes eraf loopt of zo. Als je tegenwoordig niet meer slecht mag spelen, hebben ze nog wel heel veel huisbezoekjes af te leggen.Het is de duurste aankoop van dit seizoen, dat zal er misschien mee te maken hebben. Maar verder natuurlijk gewoon waanzin en ik hoop dat ze de andere gasten ook te pakken binnen krijgen.
Ik denk ook dat Vejinovic hierdoor echt beter zal gaan spelen. En natuurlijk een leuk visitekaartje voor toekomstige spelers.
Die imbecielen zijn al opgepakt. Mooi zo. Paar jaar cel en stadionverbod plus meldingsplicht voor het leven graag.
Die imbecielen zijn al opgepakt. Mooi zo. Paar jaar cel en stadionverbod plus meldingsplicht voor het leven graag.
Vreemde keus ook, zouden wel andere jongens eerder voor in aanmerking komen volgens mij.
Misschien is de reden dat ze Vejinovic kozen wel heel simpel en woonden ze gewoon in de buurt.
Waarom zijn ze nog niet bij Bilal geweest? Die heeft in anderhalf jaar ook nog geen knikker geraakt.
Hij woont in Kralingen, bij de plas. Denk dat dit soort kale sleeve's eerder in Beverwaard (oid) wonen.
Ik heb echt te doen met die jongen. Je zal 6 van die gasten tegenkomen in je eigen huis. Afjagen en opsluiten.
Volkomen eens met Gudde. Dit zijn geen Feyenoord supporters.