Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Voorzetten komen van Karsdorp. Dan kan Kuyt mooi ala Schaken op Janmaat nu de voorassist geven op Karsdorp. Verder wel opmerkelijk dat we nog maar twee echte buitenspelers hebben. Ondertussen speelt Achahbar standaard als buitenspeler bij Jong Feyenoord en loopt Kuyt in Feyenoord 1 aan te kloten. Al had ik ook nooit verwacht dat Kuyt het op de rechterflank niet aan zou kunnen.
 

Batigoal

Well-known member
Tegen Cambuur heb je toch ook geen voorzetten nodig? Van Bernardo begreep ik dat de scheidsrechter toch wel tegen hun fluit, dus op een strafschop kun je rekenen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegen Cambuur heb je toch ook geen voorzetten nodig? Van Bernardo begreep ik dat de scheidsrechter toch wel tegen hun fluit, dus op een strafschop kun je rekenen.

We spelen pas na de winterstop weer tegen Cambuur. Ik hoop toch wel dat we tot die tijd de scheidsrechter ook mee hebben. Tegen Roda JC moet dat sowieso geen probleem zijn, want Van Boekel heeft een pleurishekel aan Roda JC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat Elia drie wedstrijden schorsing heeft gekregen. Als je moet wachten tot Jong Feyenoord die wedstrijden heeft gespeeld, dan mist Elia geloof ik Roda JC uit, 2x PEC thuis, De Graafschap uit en SC Heerenveen uit. Wel enorm domme actie van Elia met gevolgen. Je bent hem gewoon een maand kwijt. Gezien de wisselende verhalen en de forse gevolgen wellicht toch maar in beroep gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De schorsing geldt volgens mij voor het eerste elftal. Dus Roda, Zwolle en De Graafschap.

Dat hoop ik dan maar, ik heb altijd begrepen dat het om Jong Feyenoord wedstrijden gaat en dat hij in die periode ook niet in Feyenoord 1 mag uitkomen. Tegen SC Heerenveen uit wil je hem er toch echt wel bij hebben. Minder dan twee duels schorsing ga je niet krijgen en De Graafschap uit hoor je zonder ook zonder Elia te winnen. Al zal Van Bronckhorst toch echt een oplossing moeten vinden voor het chronische gebrek aan creativiteit en dynamiek in de ploeg. Mocht je gelijk hebben, dan hoef je niet in beroep.
 

Ivanhoe

Active member
Uit het AD: Indien hij akkoord gaat, is hij pas weer beschikbaar voor de Rotterdamse hoofdmacht nadat het beloftenteam drie offici?le wedstrijden heeft gespeeld
 

Fabian

Active member
Volgens mij voor jong Feyenoord, alleen mag hij tijdens die schorsing ook niet voor het eerste uitkomen.

Volgens mij gaat het erom dat hij als eerste elftal speler wordt aangemerkt. Althans zo heb ik het begrepen.

Anders zijn het dus meer dan drie wedstrijden schorsing. Lijkt me nogal krom. Kun je de kopstoot beter bewaren voor Feyenoord 1.

Nu is die jongen voor in totaal 9 wedstrijden geschorst blijkbaar haha. (Jong Feyenoord meegerekend)
Het moet nogal een kopstoot zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik kan vinden speelt Jong Feyenoord pas haar derde wedstrijd op 19 oktober. Dus dan mis je hem dus tot en met SC Heerenveen uit. Misschien toch maar dan laten voorkomen.
 

Ivanhoe

Active member
Rijnmond: Als Feyenoord akkoord gaat is Elia geschorst voor de drie eerstvolgende wedstrijden van het beloftenelftal. Dat betekent dat hij pas na 25 oktober weer in actie mag komen. In die periode mag hij ook niet actief zijn voor de hoofdmacht van Feyenoord. Dat betekent dat Elia mogelijk pas op 1 november tegen ADO den Haag weer minuten in het eerste mag maken.
 

Ivanhoe

Active member
Op mijn KNVB app speelt Feyenoord 2 zijn derde officiele wedstijd ook op 19-10, dus Rijnmond vergist zich denk ik
 

Fabian

Active member
Mag ik suggereren dat dit belachelijk is? 9 wedstrijden inclusief Jong Feyenoord dus.

Het verschil zit hem in het feit dat je nu op een bijveld die tik hebt uitgedeeld...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die app ga ik ook maar op mijn mobiel gooien. Kennelijk een goede app.

Mag ik suggereren dat dit belachelijk is? 9 wedstrijden inclusief Jong Feyenoord dus.

Het verschil zit hem in het feit dat je nu op een bijveld die tik hebt uitgedeeld...

Omgekeerd werkt het hetzelfde. Elia had bij een schorsing voor Feyenoord 1 ook niet mogen spelen voor Jong Feyenoord tot Feyenoord 1 voldoende wedstrijden heeft gespeeld. Effectief gezien zorgt dat echter dat hij maar twee wedstrijden van Feyenoord 1 zou missen.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ik zie huisjurist wel weer naar Zeist reizen.

Beelden van Ajax - Rapid erbij halen. :D

Ach ja...
 

Ivanhoe

Active member
Mag ik suggereren dat dit belachelijk is? 9 wedstrijden inclusief Jong Feyenoord dus.

Het verschil zit hem in het feit dat je nu op een bijveld die tik hebt uitgedeeld...
Les:als potentiele Feyenoord 1 speler nooit tegen een rode kaart aanlopen.
 

Fabian

Active member
Wellicht handig om toch maar aan te sluiten bij de eerste divisie...

Kromme regel in ieder geval. En indirect kan Gio dit zichzelf ook aantrekken, want hij durfde niet voor Elia te kiezen. En het waarom is een raadsel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan