Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
We komen van een rode kaart voor Elia uit bij de kale klets van SanMark en de ouderdom van gevegt.

Dergelijke vaststaande feiten zijn niet relevant genoeg voor het forum. We moeten wel flexibel blijven.

On-topic dus maar weer.

Misschien eens bedenken dat dom gelul tussen personen wel eens het heden kan zijn van de bejaarden hier die nog niet elkaar via Whatsapp oid hebben gevonden? Phoenix is al gestorven en dat was bij het hoogtepunt echt drukker als hier. Als ik een tipje zou mogen geven dan is het echt dat jullie hier de boel zo veel als mogelihk los zouden moeten laten.
 

Jozsef

New member
Ik zap altijd gelijk weg bij zulke beelden. Moet jij ook doen, Hoek.
Het Sophia ligt er vol mee. Diep respect voor mensen die daar een baan hebben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Elia is een stommeling. Al hoor ik van mensen die aanwezig waren dat het niet meer dan een klein tikje uit verontwaardiging was. Erg overdreven dus. We wachten weer af.
 

inhethoekje

Active member
Ik zap altijd gelijk weg bij zulke beelden. Moet jij ook doen, Hoek.
Het Sophia ligt er vol mee. Diep respect voor mensen die daar een baan hebben.

Weet ik,soms ken je inderdaad beter wegzappen, maar die grote vragende ogen van dat ventje, en dan dat ongelukkige loopje om die spelerstrap op te kunnen, ik heb 5 minuten me muil gehouden en dat is een prestatie als ik met iemand naast me op de bank zit.
 

Fabian

Active member
Eerst was het praten, daarna was het een slaande beweging en nu is het een kopstoot. Ik vind het een beetje lachwekkend worden nu met Elia.

Berend Schootstra (het slachtoffer) stelt dat hij door een kopstoot werd geveld. Zijn lip werd namelijk licht getoucheerd.

Iedere beweging is natuurlijk dom van Elia, maar bij een kopstoot denk ik aan een beuk als Zidane. Niet aan een zoentje op de mond.
 

zwammy

Well-known member
Ik vraag me dan af waarom Berend (waar voetbalt die eigenlijk) dit zo zou opblazen om zijn moment of fame te halen. Het zal voor hem natuurlijk geen donder uitmaken of Elia nu 1 of 8 wedstrijden niet meedoet.
 

Fabian

Active member
Ik vraag me dan af waarom Berend (waar voetbalt die eigenlijk) dit zo zou opblazen om zijn moment of fame te halen. Het zal voor hem natuurlijk geen donder uitmaken of Elia nu 1 of 8 wedstrijden niet meedoet.

Het ging me meer om de interpretatie 'kopstoot' dan om of Elia iets gedaan heeft. Hij heeft zich laten provoceren, zoveel is duidelijk. Ik heb alleen niet de indruk dat hier een beuk is uitgedeeld. Dat haal ik ook niet uit de woorden van die jongen. Was dat wel zo geweest, was die duidelijkheid er allang geweest in de media. Je kunt licht met je hoofd naar voren zwenken, maar is dat dan een kopstoot? Als ik jou echt een kopstoot uitdeel, voel je wel iets meer dan een touchering van je lip.
 

Fabian

Active member
Een kopstotende beweging is ook genoeg voor rood.

Zeg ik ook. Staat duidelijk in mijn posts, maar wellicht niet duidelijk genoeg.

Ik zal voortaan mijn woorden wat meer op een weegschaal leggen. Voor je het weet, zit je weer in een discussie waarbij ge?nterpreteerd wordt dat ik het geen rood vind.

Het is alleen wel heel vreemd dat er veel tijd nodig is om bij de KNVB tot een conclusie te komen. Gisteren zou men al naar buiten komen met een strafeis, dat is uitgesteld. Dus ergens is men nog niet over uit. En dat het ingewikkeld is, blijkt wel uit de tegenstrijdige berichten over die situatie.

Ik wacht wel even af waar de KNVB mee komt. Wellicht handiger.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik snap het ook niet. Wat een domme vent die Elia. Maar dat wisten we al.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me dan af waarom Berend (waar voetbalt die eigenlijk) dit zo zou opblazen om zijn moment of fame te halen. Het zal voor hem natuurlijk geen donder uitmaken of Elia nu 1 of 8 wedstrijden niet meedoet.

Ik geloof dat Cambuur er juist alle belang bij heeft dat dit niet tot een schorsing gaat leiden. Feyenoord moet de komende weken vooral tegen concurrenten van Cambuur Leeuwarden. Dan kun je maar beter zorgen dat El Loco Elia erbij is.
 

Fabian

Active member
Maar door zijn domheid blijven we zitten met een aanval met Bilal en Kuijt op de zijkanten.

En daar word ik nog niet heel vrolijk van. Dan heb ik zelfs medelijden met Kramer. Geen bal komt voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan