Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Volgens mij zeg ik nergens dat de ME nooit in de fout gaat.
Wat mij opvalt is dat het optreden van deze gezagsdragers, zonder enige terughoudendheid veroordeeld wordt.
Dat is misschien nog wel meer ondermijnend in een rechtstaat dan een MEer die een keer te snel met de lange lat slaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij bewijst de recente actie van GeenStijl wel het tegendeel waarbij het volk bereid is om een belachelijke boete voor een agent af te tikken. De gewone politie heeft een iets betere reputatie dan de ME en daar is alle aanleiding toe.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij bewijst de recente actie van GeenStijl wel het tegendeel waarbij het volk bereid is om een belachelijke boete voor een agent af te tikken. De gewone politie heeft een iets betere reputatie dan de ME en daar is alle aanleiding toe.
Als zo'n site de graadmeter van het Nederlandsche volk is, houdt natuurlijk alles op.
 

inhethoekje

Active member
Volgens mij bewijst de recente actie van GeenStijl wel het tegendeel waarbij het volk bereid is om een belachelijke boete voor een agent af te tikken. De gewone politie heeft een iets betere reputatie dan de ME en daar is alle aanleiding toe.

Het gros van de gewone politie heeft als bijbaantje de ME, dus dat gaat niet op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De ME heeft een zeer twijfelachtige reputatie bij vrijwel iedereen hier op DVK die in het bezit is van een seizoenkaart bij clubs waar ME-ers rondlopen. Als er dan een incident omschreven wordt waarbij de situatie voor deze groep DVK-ers zeer herkenbaar is, dan is het niet gek dat de ME in dit geval het nadeel van de twijfel krijgt. Hoe de goedwillende groep DVK-ers de rechtsstaat meer ondermijnen dan de misdragende ME-ers is mij werkelijk een raadsel.
 

Keyser S?ze

New member
Volgens mij zeg ik nergens dat de ME nooit in de fout gaat.
Wat mij opvalt is dat het optreden van deze gezagsdragers, zonder enige terughoudendheid veroordeeld wordt.
Dat is misschien nog wel meer ondermijnend in een rechtstaat dan een MEer die een keer te snel met de lange lat slaat.

Sorry, maar ik ben het geheel met je eens.
 

Keyser S?ze

New member
De ME heeft een zeer twijfelachtige reputatie bij vrijwel iedereen hier op DVK die in het bezit is van een seizoenkaart bij clubs waar ME-ers rondlopen. Als er dan een incident omschreven wordt waarbij de situatie voor deze groep DVK-ers zeer herkenbaar is, dan is het niet gek dat de ME in dit geval het nadeel van de twijfel krijgt. Hoe de goedwillende groep DVK-ers de rechtsstaat meer ondermijnen dan de misdragende ME-ers is mij werkelijk een raadsel.

Ik ben in mijn leven ontelbare keren langs of tussen groepen ME'ers gelopen, inclusief paarden. Nog nooit een probleem gehad. De jankverhalen van voetbalsupporters over zich "misdragende" ME'ers neem ik met een kilootje zout. 99 van de 100 keer heb je het echt aan jezelf te danken als je een ros met de lange lat krijgt.
 

Fabian

Active member
Volgens mij zeg ik nergens dat de ME nooit in de fout gaat.
Wat mij opvalt is dat het optreden van deze gezagsdragers, zonder enige terughoudendheid veroordeeld wordt.
Dat is misschien nog wel meer ondermijnend in een rechtstaat dan een MEer die een keer te snel met de lange lat slaat.

Alles moet bewezen worden natuurlijk.

Het is echter ook opvallend dat de aanklacht tegen de ME-ers op voorhand al wordt afgedaan als 'hij had daar niet moeten lopen' of 'eigen schuld dikke bult'.
 

gevegt

Well-known member
Alles moet bewezen worden natuurlijk.

Het is echter ook opvallend dat de aanklacht tegen de ME-ers op voorhand al wordt afgedaan als 'hij had daar niet moeten lopen' of 'eigen schuld dikke bult'.
Ze zijn onschuldig zolang het tegendeel niet bewezen is.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben in mijn leven ontelbare keren langs of tussen groepen ME'ers gelopen, inclusief paarden. Nog nooit een probleem gehad. De jankverhalen van voetbalsupporters over zich "misdragende" ME'ers neem ik met een kilootje zout. 99 van de 100 keer heb je het echt aan jezelf te danken als je een ros met de lange lat krijgt.

Dit zou zo maar eens die ene keer kunnen zijn.
 

zwammy

Well-known member
Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is, maar niet als je een voetbalsupporter bent, dan verdien je je verrot te laten slaan.

6 uur onschuldig vast zitten in een cel na door vier ME'ers de bus ingeraust te zijn. En dan van de officier horen: Tja, ze dachten echt dat je gegooid had. Ik wacht nog steeds op hun excuses maar die zal niet komen. Nee, voor een ME'er heb ik nog geen cm respect. Naar een gewone politieagent zal ik gewoon blijven luisteren maar 3/4 van de politieagentjes die ook ME'er zijn mogen van mij, ach, zal bekend zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Het is toch zo saai wanneer je je stokje niet mag gebruiken. Ik zal ze niet allemaal over een kam scheren, een deel zit er toch om lekker te mogen knuppelen.
 

Fabian

Active member
Van Beek niet maanden uitgeschakeld zoals eerder werd geopperd door de media. Een lichte knie- en enkelblessure. Hij voegt zich volgende week weer bij de selectie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Neemt niet weg dat Van Geel nog steeds op pad mag voor meerdere verdedigers.
 

JFK

Well-known member
Het is toch zo saai wanneer je je stokje niet mag gebruiken. Ik zal ze niet allemaal over een kam scheren, een deel zit er toch om lekker te mogen knuppelen.

Waar baseer je dat op? Welke ervaringen heb je opgedaan?
 

Fabian

Active member
Kuijt zou hebben medegedeeld aan Van Bronckhorst dat hij het liefst rechtsbuiten staat. (feyenoordpings.nl)

Lekker dan... ik geloof dat 99% hem het liefst in de spits ziet. Ik hoop dat Van Bronckhorst zo verstandig is om niet te luisteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan