Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Als Achahbar de spits is, dan mag Kuyt wat mij betreft op rechts spelen. Daar speelt Kuyt tenslotte al sinds zijn vertrek bij Feyenoord. Al ging het tegen VVV nog niet erg goed. Ik vrees echter dat we net als tegen VVV Kazim in de spits krijgen. Verder lijkt Immers gewoon de linkeraanvallende middenvelder te worden. Dan heb je toch een hoop gesleur in je elftal en erg weinig voetballend vermogen.
 

Cees

New member
Inderdaad liever Kuijt in de spits en weer een kans geven aan Bilal op de rechtsbuitenpositie.
Toch bijzonder dat bijna iedereen er zo over denkt. Ben wel benieuwd naar de opstelling tegen Southampton.
 

Fabian

Active member
Inderdaad liever Kuijt in de spits en weer een kans geven aan Bilal op de rechtsbuitenpositie.
Toch bijzonder dat bijna iedereen er zo over denkt. Ben wel benieuwd naar de opstelling tegen Southampton.

Ik opteer voor (Van Beek geblesseerd): Vermeer, Karsdorp, Dammers, Kongolo, Woudenberg (grrrm.. er is niet beter), Vejinovic, Toornstra, Gustafson, Bilal, Kuijt en Bo?tius.

Het zal echter waarschijnlijk worden: Vermeer, Karsdorp, Dammers, Kongolo, Nelom, Vejinovic, Toornstra, Immers, Kuijt, Kazim en Bo?tius.

Uhm... tja.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bilal kan ook op links spelen. Daar heeft hij bij SC Heerenveen steeds gespeeld. Ik heb Bo?tius nog weinig goed zien doen tijdens de voorbereiding.
 

Fabian

Active member
Toornstra heb ik trouwens ook mijn twijfels over. Die is zo ver af van de vorm die ik in zijn beginperiode zag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik opteer voor (Van Beek geblesseerd): Vermeer, Karsdorp, Dammers, Kongolo, Woudenberg (grrrm.. er is niet beter), Vejinovic, Toornstra, Gustafson, Bilal, Kuijt en Bo?tius.

Het zal echter waarschijnlijk worden: Vermeer, Karsdorp, Dammers, Kongolo, Nelom, Vejinovic, Toornstra, Immers, Kuijt, Kazim en Bo?tius.

Uhm... tja.

Misschien dat El Ahmadi nog speelt op de positie van Toornstra, maar verder heb je de opstelling wel goed.
 

Fabian

Active member
Misschien dat El Ahmadi nog speelt op de positie van Toornstra, maar verder heb je de opstelling wel goed.

Twijfelde ook tussen die twee. Maar ik hoop met Toornstra op meer directheid. Ik ergerde me dood aan El Ahmadi afgelopen zaterdag met die flauwe passjes opzij en terug.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Toornstra heb ik trouwens ook mijn twijfels over. Die is zo ver af van de vorm die ik in zijn beginperiode zag.

Eens. Sowieso weinig middenvelders die echt lekker spelen in de voorbereiding. Vejinovic lijkt er te staan. Vilhena bikkelt wel als hij speeltijd krijgt. Schuurman laat zich zien, maar die is nog niet dominant genoeg om op te stellen.
 

Cees

New member
Gustafson ben ik wel benieuwd naar, maar die zal later pas zijn tijd krijgen denk ik. Verder verwacht ook ik weer Immers in de basis en El Ahmadi. Liever heb ik dan El Ahmadi en Toornstra.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb liever Vilhena en Toornstra. Waarbij je ook kan overwegen om Vilhena als verdedigende middenvelder op te stellen en Vejinovic iets naar voren.
 

Cees

New member
Ik heb liever Vilhena en Toornstra. Waarbij je ook kan overwegen om Vilhena als verdedigende middenvelder op te stellen en Vejinovic iets naar voren.

Vilhena als verdedigende middenvelder zie ik niet zitten. Dan liever Vejinovic als verdedigende middenvelder en ook El Ahmadi in het elftal, dat vind ik iets stabieler. Maar dan graag wel Toornstra erbij en niet Immers.
 

Fabian

Active member
Ik lees dat op basis van de training en een uitgebreid partijspel dit de vermoedelijke basisopstelling zal zijn:

Vermeer; Karsdorp, Dammers, Kongolo, Nelom; Toornstra, Vejinović, El Ahmadi; Basacikoglu, Kuijt en Kazim.

Geen Immers dus. Ook geen Bo?tius.

(FR1908nieuws)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel weer Kazim. Ik dacht dat Van Bronckhorst zijn lesje had geleerd tijdens de playoffs...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat je zag tegen VVV is dat er voorin veel positiewisselingen waren. En dan maakt het weinig uit of Kuyt in de spits staat of Kazim.
 

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Kazim, Nelom..... Zijn wij dan allemaal zo stekeblind hier?
Gio, JP, Wouters. Stellen deze droeftoeters toch doodleuk weer op.
 

fr-keff

Active member
Linksback hebben we blijkbaar niks beters. Hoor weinig goede verhalen over Woudenberg die idd niet sterk speelde tijdens de twee potjes die ik heb gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan