Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Wat heeft Krabbendam geschreven waardoor Feyenoord heeft dien besluiten om niet met hem te praten?

Ben jij trouwens steeds die FRFC stickers aan het plakken op Zuid/WTC?! ;-)

Hij mag niet meer met spelers praten, omdat hij zich niet aan de afspraken heeft gehouden. Gaat niet om wat hij heeft geschreven. Wat hij heeft geschreven zal echter niet bijdragen aan de relatie met de club.

FRFC zijn volgens mij meer de kansloze boefjes, dus bedankt. Ik kom overigens vrijwel nooit op station Zuid, alleen als ik richting Utecht moet. Voor Rotterdam is Lelylaan handiger en net zo lang fietsen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Hij mag niet meer met spelers praten, omdat hij zich niet aan de afspraken heeft gehouden. Gaat niet om wat hij heeft geschreven. Wat hij heeft geschreven zal echter niet bijdragen aan de relatie met de club.

Duidelijk, bedankt voor de uitleg.

FRFC zijn volgens mij meer de kansloze boefjes, dus bedankt. Ik kom overigens vrijwel nooit op station Zuid, alleen als ik richting Utecht moet. Voor Rotterdam is Lelylaan handiger en net zo lang fietsen.

Haha, zag ze hangen en dacht gelijk aan jou. Kom alleen op Zuid/WTC als het GVB weer eens werkzaamheden heeft... Dacht dat je bij Zuid/WTC werkte tegenwoordig vandaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik tegenwoordig sneller met de fiets op het werk dan met OV. Ik zat altijd op Sloterdijk, toen pakte ik vaak de bus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Om even het niveau van de Feyenoord clubwatcher Krabbendam aan te geven:

http://www.vi.nl/nieuws/gustafson-woensdag-gekeurd-door-feyenoord.htm

Hij heeft het erover dat Gustafson als de opvolger van Clasie wordt gezien. Feyenoord heeft daar Vejinovic voor gehaald. Dat is al heel vaak geroepen en met het vertrekt van Clasie in zicht heeft Van Bronckhorst dat nogmaals benadrukt tegenover de camera's van Rijnmond. Allemaal informatie die Krabbendam al had moeten weten. Als je het vergelijkt met Slegers en Zwartkruis, dan is Krabbendam toch wel een enorme aanfluiting.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Om even het niveau van de Feyenoord clubwatcher Krabbendam aan te geven:

http://www.vi.nl/nieuws/gustafson-woensdag-gekeurd-door-feyenoord.htm

Hij heeft het erover dat Gustafson als de opvolger van Clasie wordt gezien. Feyenoord heeft daar Vejinovic voor gehaald. Dat is al heel vaak geroepen en met het vertrekt van Clasie in zicht heeft Van Bronckhorst dat nogmaals benadrukt tegenover de camera's van Rijnmond. Allemaal informatie die Krabbendam al had moeten weten. Als je het vergelijkt met Slegers en Zwartkruis, dan is Krabbendam toch wel een enorme aanfluiting.
Ik vond Krabbendam altijd wel fijn om naar te luisteren op VI Radio, niet wetende dat hik verhalen uit zijn duim zoog.
 

Fabian

Active member
Lekker zo'n trainer:

'Southampton schrikt van medische keuring: Clasie liep langs afgrond'
donderdag 16 juli 2015 om 00:27

Jordy Clasie is officieel speler van Southampton, maar liep woensdag langs de afgrond. De medische keuring van de middenvelder verliep uiterst moeizaam.

Die geluiden klinken woensdagavond in Engeland. De medische check voor de afronding van een transfer wordt vaak gezien als noodzakelijk kwaad, maar Clasie zal even zijn geschrokken. De artsen ontdekten problemen aan de hamstrings en in de 'hipregio'.

Clasie kampte in de laatste fase van het afgelopen seizoen met veel fysieke klachten, waaronder een verrekking in zijn hamstring. Even zou er zijn gevreesd voor het staken van de deal tussen Feyenoord en Southampton, maar zover kwam het uiteindelijk niet.

De medische staf van Southampton, onder leiding van Mo Gimpel, wijt de fysieke problemen aan de trainingsopbouw bij Feyenoord. De 24-jarige aanvoerder zou systematisch zijn overtraind door Fred Rutten, die eerder dit seizoen vertrok. Southampton is van plan Clasie, die vorig seizoen meer dan zestig wedstrijden speelde, daarom rustig te brengen in de voorbereiding.

www.voetbalprimeur.nl
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Haha ja, vast ook de schuld van Rutten.

Het is een feit dat de spelers vanaf maart er als dooien bij liepen over het veld. De man heeft nooit bekend gestaan als een geweldenaar in trainingsopbouw.

En die medici zijn geen koekenbakkers. Die weten wel waar het aan ligt.

Dus ja, ook de schuld van Rutten.
 

Janssen

Well-known member
Het is een feit dat de spelers vanaf maart er als dooien bij liepen over het veld. De man heeft nooit bekend gestaan als een geweldenaar in trainingsopbouw.

En die medici zijn geen koekenbakkers. Die weten wel waar het aan ligt.

Dus ja, ook de schuld van Rutten.

Misschien zijn die spelers wel een stel mentaal zwakke zeikwijven.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien zijn die spelers wel een stel mentaal zwakke zeikwijven.
Ik heb de spelers nooit horen klagen over de trainingsopbouw of de werkwijze van Rutten.

Maar aangezien bijna alle ploegen van Rutten dit probleem hebben gehad, zou Rutten of alleen maar met mentaal zwakke spelers hebben gewerkt of de fout zit toch in zijn trainingsopbouw. Ik ben geneigd om aan het tweede te denken.
 

Maasveld

Well-known member
Ik mag aannemen dat zo'n trainingsopbouw in overleg gaat met de medische staf. Heeft Raymond Verheijen overigens al gereageerd?
 

Fabian

Active member
Advocaat Feyenoord-supporters wil vervolging ME voor poging tot doodslag

De advocaat van twee Feyenoord-supporters wil dat een aantal ME'ers wordt vervolgd voor poging tot doodslag vanwege een vechtpartij bij de Kuip. Dat meldt RTV Rijnmond maandagavond. Het tweetal heeft naar eigen zeggen nog steeds last van lichamelijke en geestelijke klachten door het incident.

De twee supporters - Peter uit Schiedam en Mike uit Rotterdam - zouden bijna twee jaar geleden na de wedstrijd Feyenoord - Kuban Krasnodar zonder enige aanleiding door de ME in elkaar zijn geslagen. Beide mannen deden aangifte. Volgens de Feyenoord-supporters had het Openbaar Ministerie toegezegd het onderzoek naar het incident voor de zomervakantie af te ronden, maar dat is niet gebeurd.

Het OM laat weten dat het onderzoek veel tijd vraagt, omdat het ingewikkeld is. Wel hoopt het ministerie alle betrokkenen zo snel mogelijk uitsluitsel te geven. Volgens de advocaat van beide mannen zijn er camerabeelden van het incident en zijn er getuigenverklaringen.

www.feyenoordpings.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan